راه صحیح در جنگ نرم تبیین و اقناع است


ساعت: 16:07
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۹
کد خبر: 1891183

مهدی جمشیدی گفت: کودکان و نوجوانان مظلوم ترین قربانیان رها شدن فضای مجازی هستند زیرا بدون آگاهی در معرض این فضا قرار گرفته و اسیر حربه های رسانه ای دشمن شده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی جمشیدی، فعال رسانه ای در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: مشکل ما فضای مجازی بیگانه است نه خود فضای مجازی، البته دغدغه استقلال ملی تنها یکی از دلایل ماست و چند دلیل دیگر هم دارد.

و ادامه داد: مشکل ما فضای مجازی رها شده است نه فضای مجازی آزاد، بنابراین خفه و گرفتگی نداریم.

جمشیدی افزود: کشورهای دیگر نیز به سمت ساماندهی فضای مجازی حرکت کرده اند و ما منحصر به فرد نیستیم. این انتخاب ایدئولوژیک نیست، بلکه عقل و هویت ملی آن را دیکته می کند.

این کارشناس تصریح کرد: کودکان و نوجوانان مظلوم ترین قربانیان رها شدن فضای مجازی هستند زیرا بدون آگاهی در معرض این فضا قرار گرفته و اسیر حربه های رسانه ای دشمن شده اند.

وی با بیان اینکه باید به دنبال مهاجرت داوطلبانه و خودجوش مردم به شبکه های اجتماعی ایرانی باشیم، گفت: باید از دیار بیگانه کوچ کنیم تا دیگر نان حضور ما را نخورند. وقتی ما رفتیم، قافیه را از دست خواهند داد.

جمشیدی ادامه داد: روایت های رسانه ای غیرانقلابی حاصل نظر مردم نیست و عموم مردم با آن یا همان ماجرا موافق نیستند. آنها مردم خود را خلق کرده اند.

این کارشناس تصریح کرد: باید به جای تاکید بر موضوع ولی قانونی در رابطه با فضای مجازی، دلایل ولی قانونی را در مواجهه با مردم خاکستری روشن کنیم تا روایت های مغرضانه رسانه ای با منطق منعکس شود. توجیه.

وی افزود: در حوزه اجتماعی نباید به سبک تبیین مشکلات و بیان و گذشت صحبت کرد; زیرا جریان غیرانقلابی با شبه استدلال جامعه را فریب می دهد و دستکاری می کند.

جمشیدی گفت: همچنین باید مشکلات را به همراه دلایل ارائه کنیم تا محکومیت پذیرفته شود. روایات متعدد جامعه ما را از جامعه حاکم به جامعه حاکم تغییر داده است.

این کارشناس در پایان خاطرنشان کرد: دلایل عقب نشینی مجلس را نباید نادیده گرفت که با روایت های کذب خارجی و هجمه منافع داخلی مغلوب می شوند، تعبیر تعارض منافع بسیار سنگین و جدی است. کنایه

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید