رتبه دوم استان مرکزی در تزریق اولین دوز واکسن تاج / صنف، رانندگان تاکسی و اتوبوس باید کارت واکسیناسیون ارائه دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب ؛ اکرمی معاون سیاسی اجتماعی استاندار مرکزی در جلسه ستاد فرماندهی ولی فقیه استان با اشاره به کاهش شیب تاج در استان گفت: در سطح ملی. در تزریق هر دو دوز واکسن نیز در رتبه هفتم هستیم که این موفقیت جز با کمک مردم روستا و تلاش کادر بهداشت و درمان میسر نشد.

وی با اشاره به هفته بسیج افزود: جا دارد از بسیجیانی که در واکسیناسیون دانشگاه علوم پزشکی را یاری کردند، تشکر کنیم چرا که آنها نیز در کسب این عناوین سهم دارند. این هفته همچنین زمان خوبی برای برنامه ریزی برای دریافت سریعتر دوز دوم و سوم واکسن کراون است تا بتوانید در برابر این بیماری مصون شوید.

اکرمی با بیان اینکه همه دانشگاه ها موظف هستند از اساتید و دانشجویان خود کارت واکسن بخواهند، گفت: تمامی معلمان نیز باید واکسینه شده و با ارائه کارت واکسن وارد کلاس شوند.

معاون تامین اجتماعی گفت: همچنین تمامی اصناف، رانندگان تاکسی و اتوبوسرانی موظفند ظرف مدت دو هفته کارت واکسن خود را بر روی شیشه محل کار یا شیشه خودرو بچسبانند تا مردم و بازرسان بتوانند واکسن را تزریق کنند. این بخش از مردم می‌گوید: «مردم برای اطمینان وصل هستند. عدم اعمال کارت واکسن برای این افراد به این معنی است که واکسن تزریق نمی‌شود و در صورت نیاز درمان می‌شوند.

وی با اشاره به کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح ملی و منطقه ای گفت: در آمار کشوری میزان رعایت به 47 درصد و کمتر از نصف رسیده است که بسیار نگران کننده است.

اکرمی خاطرنشان کرد: برای تسریع در انجام واکسیناسیون در شهرهای بزرگ از جمله اراک لازم است مراکز از اول صبح تا ساعت 18 واکسن را به طور کامل تزریق کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید