رسالت مهم انقلاب اسلامی تغییر جهان است/ ترسیم نقشه زندگی در نماز جمعه


ساعت: 13:54
تاریخ ارسال: 05/05/1401
کد خبر: 1885908

آیت الله عبادی با بیان اینکه برنامه زندگی در همه امور در «نماز جمعه» ترسیم شده است، گفت: رسالت اصلی انقلاب تغییر جهان است و این آزمایشات بزرگی که هر روز اتفاق می افتد نشانه های قبل از آمدن و انقلاب اسلامی است. کاملا محاسبه شده است. او دنیا را به هم ریخت

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش خاورستان، آیت الله سید علیرضا عبادی امروز در دیدار امام جمعه بیرجند با بیان این مطلب گفت: نماز سیاسی و عبادی همه امور را با عبادت خدا پیوند می دهد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه سیاست تدبیر است افزود: هر امری باید برنامه ریزی داشته باشد و زندگی نیاز به نقشه راه دارد و خداوندی که دین را تبیین کرد و پیامبران را مبعوث کرد نماز جمعه را در دین مبین اسلام تبیین کرد.

وی ادامه داد: معنای نماز جمعه این است که در کنار عدالت، امامت، برائت و طهارت، مردم برنامه کلی را در نماز جمعه بشنوند و اولویت سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و… را بدانند. پرسش کند و بداند جامعه در درون چیست.”

آیت الله عبادی به واقعه غدیر اشاره کرد و گفت: اگر غدیر تحت تأثیر قرار نمی گرفت و در طرح اولیه دین، امور قومش در دست مردمش باقی می ماند، دشمنان پیامبر اکرم (ص) نمی کردند. عهده دار امور بوده است .

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه جایگاه نماز جمعه این است که می تواند نقشه زندگی را در همه ابعاد ترسیم کند، ادامه داد: حدود 1400 سال است که نماز جمعه در برابر همه انحرافات راه درست را نشان داده است.

وی ادامه داد: آنچه بر عهده انقلاب اسلامی است اجرای همه اسلام نیست، بلکه وظیفه آن ایجاد تحول در ساختار جهان است تا زمینه ظهور آن و انقلاب اسلامی با همه تفاوت هایش فراهم شود. و نظرات مخالف کار خود را انجام دهید.

آیت الله عبادی با بیان اینکه صحنه جهانی با انقلاب اسلامی تغییر کرده است، تصریح کرد: این جوهره رسالت انقلاب است و این آزمایشات بزرگی که هر روز اتفاق می افتد نشانه های قبل از ظهور است و انقلاب اسلامی همه محاسبات را به هم ریخته است. جهان.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی درباره اربعین حسینی گفت: اربعین حسینی رمز غدیر است و مردم برای قیام صالحین حسین (علیه السلام) و رستگاری از دنیای تاریک به اربعین می آیند.

وی در پایان گفت: کوچکترین قدمی که برمی دارید نجات بشریت است و مشکلاتی بر سر راه این میراث 1400 ساله وجود دارد که طبیعی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید