رسانه ای که رسانه باشگاه نیست!

ساعت: 15:47
تاریخ انتشار: 1400/08/18
کد خبر: 1782995

مشکلات تراکتور زنوزی اساسی و گسترده است و از بحث های مدیریتی گرفته تا رسانه ها را شامل می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آنایی، باشگاه تراکتورسازی از زمان خصوصی سازی شکست خورده است و این تنها به نتایج تیم فوتبال محدود نمی شود و این روند نادرست را می توان به وضوح در نقاط مختلف باشگاه مشاهده کرد.

یکی از مهم‌ترین بخش‌های سازمانی باشگاه تراکتورسازی که همواره مورد انتقاد قرار گرفته، رسانه‌های رسمی هستند که عملکرد فاجعه‌بار آن در صفحات باشگاه چه در سایت رسمی و چه در شبکه‌های اجتماعی بازتاب می‌یابد. فضایی برای توضیحات تکمیلی

با یک بررسی ساده مشخص می شود که کارنامه رسانه رسمی باشگاه تراکتور در این مدت آنقدر ضعیف و رو به کاهش بوده که بارها صدای هواداران را درآورده و متأسفانه یادآوری اشتباهات دردی را دوا نمی کند!

اما رویکرد کاملا تکراری و غیرقابل مقایسه با سایر باشگاه های کشور از نظر محتوایی در رسانه های رسمی، باشگاه تراکتورسازی یک طرف قضیه و عدم پاسخگویی کارکنانش به عنوان پل ارتباطی باشگاه و رسانه از سوی دیگر است. . کشور.

آقایان اگر کارشان به دست رسانه ها بیفتد قربانی صدقه می شوند، اما مشکل اینجاست که خبرنگاری اخبار یا اتفاقی را از مدیر رسانه ای باشگاه دنبال می کند، مدیر آقای فضایی است! و حتی به خود زحمت نمی دهد که بپرسد چرا با او تماس گرفتند.

در این مورد باید توجه داشت که خبرنگار ما در دو سه ماه اخیر چندین بار با مدیر رسانه ای باشگاه تراکتورسازی تماس گرفته است که متأسفانه پاسخی دریافت نکرده است که دور از ادب و احترام است.

در چنین فضای منزوی و مسموم، انتظار تغییر در عملکرد رسانه های باشگاهی فوق العاده است و جالب اینجاست که کارکنان باشگاه تراکتور در مقابل انتقادها و بی احترامی ها منفعل هستند.

به نظر می رسد مشکلات باشگاه تراکتورسازی از بحث های مدیریتی گرفته تا رسانه ای ریشه دار و علنی است و فضایی سنگین، غیرحرفه ای و البته ناآشنا را با فضای رسانه ای در مدیریت یک باشگاه پرطرفدار ایجاد کرده است.

ناگفته نماند که وظیفه رسانه های باشگاهی شفاف سازی و ایجاد پل ارتباطی بین هواداران و باشگاه است، اما ارائه تیم رسانه ای باشگاه تراکتورسازی عملا باعث شد هواداران از باشگاه دوری کنند و به غیر رسمی روی بیاورند. رسانه ها.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید