رسانه های غربی با همه دروغ های خود علیه نظام کار می کنند/ تئوری فروپاشی ایران شعاری بیش نبود


ساعت: 09:37
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۹
کد خبر: 1909893

کنگاوری گفت: خوشبختانه و به فضل الهی در این مدت نه تنها نقشه دشمنان خنثی شد، بلکه عوامل خیانت و اقدامات ضدامنیتی علیه ما شناسایی و بسیاری از سران دستگیر و وحدت ملی تقویت شد. و در نتیجه تئوری تجزیه ایران جز شعار چیزی جز آب نبود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کنگاوری کارشناس سیاسی در گفتگو با دیار آفتاب گفت: معارف اسلامی آموزه های مقدس است و این قداست به نوعی جزء قدرت محسوب می شود. دشمنان با استفاده از رسانه های خود جنگی زیرکانه و نرم علیه این مقدسات را به نمایش می گذارند، در حالی که جایگاه حماسه حسینی آشکار است و از حماسه های بی نظیر است.

کنگاوری تصریح کرد: خود نظریه پردازان غربی بیان کرده اند که جمهوری اسلامی دو بال دارد، بال سبز که مهدویت است و بال سرخ که نهضت امام حسین (ع) است، از آنجایی که این دو بال مهدویت، ولایت و حماسه است. حسینی ها در کنار هم هستند هیچ کاری در مقابل جمهوری اسلامی در آینده نمی توان کرد

این کارشناس سیاسی افزود: ایران با توجه به اینکه واقعیت مهمی دارد، همواره مورد آرزوی بیگانگان بوده است و هر بار که جاه طلبی قدرت ها به ضعف تبدیل می شود، موضوع فروپاشی ایران را مطرح می کنند و علیه نظام برنامه ریزی می کنند. با انتشار اکاذیب در رسانه های خود با تمام وجود، اما به لطف خدا به نتیجه نمی رسند.

وی گفت: موقعیت مطلوب ایران اسلامی، قدرت نفوذ در منطقه و اعتماد به مجامع بین المللی باعث شد دشمنان به سرکردگی آمریکای جنایتکار مستأصل شده و به ایران اسلامی حمله کنند و هجمه های فرهنگی و اجتماعی خود را زیر نظر آغاز کنند. بهانه درگذشت خانم مهسا امینی.

کنگاوری تصریح کرد: خوشبختانه و به فضل الهی در این مدت نه تنها نقشه دشمنان خنثی شد، بلکه عوامل خیانت و اقدامات ضدامنیتی علیه ما شناسایی و بسیاری از سرکردگان دستگیر و انسجام ملی تقویت شد. در نتیجه تئوری فروپاشی ایران جدای از شعار و شعار مانند کف روی آب بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید