رسانه ها باید کنگره بزرگ را به بهترین شکل ممکن ارائه کنند


ساعت: 16:57
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۵
کد خبر: 1897747

فرمانده امیرالمومنین علیه السلام استان ایلام گفت: یکی از جذاب ترین فعالیت های اربعین حسینی نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات است و این پیام را دارد که رسانه ها همچنان در خط مقدم اربعین حسینی.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ایلام بیدار، گروهبان ‘جمال شکرمی’ فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان ایلام گفت: رسانه ها باید کنگره بزرگ را به بهترین نحو ارائه کنند.

شکرمی همچنین گفت: یکی از جذاب ترین فعالیت های اربعین حسینی نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات است و این پیام را دارد که رسانه ها همچنان در صف اول اربعین حسینی هستند.

شکرمی ادامه داد: ارتش از این فرصت استفاده کرده و هیچ دیداری به اندازه این جلسه برای من خوش شانس نیست، افزود: رسانه ها نقش مهمی در رسیدن به قله های پیشرفت و توسعه دارند.

وی بیان کرد: سپاه در کنار دولت قرارگاه اربعین حسینی دارد که یک قطعه در ایران و یک قطعه در عراق اجرا می کند و قسمت اصلی در مرز مهران قرار دارد و بار سنگین این حرکت و تردد زائران اربعین حسینی است. هنوز مهران است

فرمانده امیرالمومنین(ع) ایلام تصریح کرد: اگر مسئولان بخواهند مرز مهران را نادیده بگیرند انصاف نیست و مسئولان باید مهران را آماده کنند زیرا ارتباط دو ملت در مهران است.

شکرمی اضافه کرد: ما در ستاد اربعین حسینی هیچ کمیته ای را بر عهده نداریم، بلکه در همه هیات ها عضویت داریم و امکانات لازم را برای هیات ها فراهم می کنند.

فرمانده امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: از استاندار ایلام و دولت در استان به خاطر پیگیری مسائل مربوط به اربعین حسینی به ویژه در حوزه زیرساخت ها قدردانی می کنیم.

وی گفت: در چند سال آینده با توجه به گرمای هوا استفاده از چادر کارساز نخواهد بود و در سال های آینده باید نسبت به ایجاد امکانات و زیرساخت های لازم برای اسکان زائران اربعین حسینی اقدام کنیم.

شکرمی در پایان گفت: ترویج به این معنا نیست که دولت خودش کار کند، بلکه باید کار را به مردم سپرد، دولت نباید دست به کار شود و مردم باید تلاش کنند و ما برای ترویج اربعین تلاش می کنیم.

انتهای پیام /ص

دیدگاهتان را بنویسید