رسوایی جدید برای ضدانقلاب/ فرشته احمدی در خانه اش کشته شد


ساعت: 17:23
تاریخ انتشار: 1301/08/10
کد خبر: 1907658

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی درباره جزئیات فوت خانم فرشته احمدی در شهرستان مهاباد گفت: پرونده جنایی برای بررسی علت فوت خانم احمدی و بازپرس ویژه قتل در شهرستان مهاباد تشکیل شده است. با همکاری کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی و اداره کل آگاهی استان در حال بررسی کامل این پرونده هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرکز رسانه های قضایی، در روزهای اخیر که پروژه ترور ضد انقلاب به صورت زنجیره ای انجام شده است، هر روز نام های مختلفی از شهرهای ایران که توسط نیروهای امنیتی کشته شده اند مطرح می شود و پس از بررسی ها، این موضوع مطرح شده است. مشخص شد که این افراد زنده هستند یا خیر یا علت مرگ آنها بحث دیگری است. نیکا شکرمی، اسرا پناهی، دکتر پریسا بهمنی، نگین عبدالمالکی، سارینا اسماعیل زاده، آرنیکا قائم مجی، مائده جوانفر و بسیاری افراد دیگر نمونه هایی از این دست هستند.

اخیراً یکی از افرادی که رسانه های ضدانقلابش ماجرای درگذشت وی را دستکاری کرده و سعی کرده اند مرگ وی را به اغتشاشات اخیر مرتبط کنند، بانویی به نام فریشت احمدی اهل شهرستان مهاباد استان آذربایجان غربی است.

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در خصوص جزئیات فوت خانم فرشته احمدی در شهرستان مهاباد اظهار داشت: پرونده جنایی برای بررسی علت فوت خانم احمدی و بازپرس ویژه پرونده تشکیل شد. قتل با همکاری کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی و اداره آگاهی استان به طور دقیق آن را حل می کنند. در حال بررسی پرونده هستند.

وی افزود: دادستان شهرستان مهاباد نیز به دستور افسر برای بررسی بیشتر موضوع به همراه کارآگاهان جنایی در محل حاضر شده و تحقیقات کامل در این زمینه ادامه دارد.

عتباتی تصریح کرد: با بررسی های انجام شده تا به امروز ثابت شده است که تیراندازی از منزل این فرد شلیک شده و این موضوع از سوی اعضای خانواده این خانم تایید شده است. به گفته مقامات پلیس و امنیتی، در زمان وقوع این حادثه هیچ گونه تجمع، اغتشاش و حضور پلیس در محوطه منزل این خانم وجود نداشته است.

وی افزود: هم اکنون یک فقره قتل عمد تشکیل شده و پزشکی قانونی در حال بررسی و تحقیقات اولیه است.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی ادامه داد: این پرونده با دستور ویژه در حال رسیدگی است.

عتباتی در نهایت اعلام کرد که دستگاه قضایی بدون توجه به فضاسازی‌های رسانه‌ای، موضوع قتل خانم احمدی را با دقت و جدیت بررسی خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید