رسول هادم برای من نماد است. در المپیک 1996 آتلانتا به او باختم


ساعت: 16:44
تاریخ انتشار: 1401/03/07
کد خبر: 1842144

با لالوویچ جلسات متعددی درباره حضور شما در اتحادیه جهانی داشتیم

یکی از اعضای هیئت مدیره اتحادیه جهانی گفت: من در المپیک 1996 آتلانتا به او باختم. او تنها فردی در جهان است که ماهیچه های زیادی ندارد، اما متفکرانه مبارزه می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پیتر باچا، رئیس فدراسیون کشتی مجارستان که به تازگی همراه با رزمی کاران کشورش به ایران آمده است، گفت: یک سال از افتتاح آکادمی جدید جوانان می گذرد که تیم ما را به ایران آورده و با علیرضا دبیر دیدار کرده ایم. رئیس فدراسیون

وی با اشاره به امکانات کشتی ایرانی گفت: کشتی ایرانی امکانات بسیار خوبی دارد. نوجوانانی که به ایران می آیند از این تجربه استفاده خواهند کرد.

بچه ادامه داد: تلاش می کنیم مبارزه را در سراسر جهان گسترش دهیم و این رشته را در بازی های المپیک حفظ کنیم. البته وضعیت کشتی های ایرانی با کشورهای اروپایی بسیار متفاوت است.

یکی از اعضای هیئت مدیره اتحادیه جهانی کشتی با بیان اینکه ایران هیچ عضویتی در اتحادیه جهانی کشتی ندارد، گفت: جلسات متعددی با لالوویچ داشتیم که باید یکی از سهمیه های اتحادیه جهانی کشتی مقابل ایران باشد. ما هر دو سال یک بار انتخابات داریم و هم ما (مجارستان) و هم همسایگانمان باید به یک ایرانی کمک کنیم تا در کشتی جهان باشد.

بچه که با برنامه دایره طلایی صحبت می کرد، گفت: این اولین بار نبود که به ایران می آمدم. من به عنوان مبارز، قاضی، مدیر و … به ایران آمدم. و ما رابطه بسیار خوبی با مبارزات ایران داشتیم. من قبلاً با رسول هادم مبارزه کرده بودم و در المپیک 1996 آتلانتا به او باختم، او تنها کسی در جهان است که عضله چندانی ندارد اما متفکرانه مبارزه می کند. رسول خادم برای من نماد است و رابطه خیلی خوبی با هم داشتیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید