رشد 10 درصدی درآمد شرکت فولاد مبارکه


ساعت: 10:59
تاریخ انتشار: 1301/10/06
کد خبر: 1921324

در شرایطی که وجود برخی محدودیت های مصرف انرژی عرصه را بر واحدهای فولادسازی کشور تنگ کرده بود، مدیران و کارکنان فولاد مبارکه با انسجام و همدلی بیشتر توانستند در 9 ماهه سال 1401 با نتایج خوب آن در تولید انواع محصولات قابل فروش 10 درصد درآمد فروش نسبت به دوره سال قبل.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی کویت، معاون اقتصادی و دارایی فولاد مبارکه ضمن اشاره به مطلب فوق، درآمد فروش آذرماه این شرکت را بیش از 12 هزار میلیارد تومان اعلام کرد و اظهار داشت: در مجموع درآمد فروش فولاد مبارکه در سال 9، 10 درصد افزایش یافته است. ماه های امسال نیز مانند سال قبل به 115 هزار میلیارد تومان افزایش یافت.

وی در ادامه از رشد فزاینده صادرات در آذرماه امسال خبر داد و گفت: در حوزه صادرات با توجه به اینکه مدیریت شرکت همواره بر اولویت تامین بازار داخلی تاکید داشته است، از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه 359 هزار تن از تولیدات شرکت لوازم خارجی روانه بازار شد. اما در شرایط فعلی که نیاز کشور بیش از هر زمان دیگری به ارز است، این شرکت مطابق با سیاست ها و استراتژی های اقتصادی کشور، تنها در آذرماه سال جاری توانسته با فروش 149 هزار تن محصول، حجم صادرات شرکت را افزایش دهد. در بازارهای جهانی به 508 هزار تن افزایش یافت.

رشد 18 درصدی تولید محصولات فولادی

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به حجم تولید فولاد مبارکه در 9 ماهه سال 1401 اشاره کرد و اظهار داشت: علیرغم اینکه تمامی خطوط تولید این شرکت در فصل تابستان و شروع فصل سرما با محدودیت های حامل های انرژی مواجه بود. خوشبختانه با برنامه ریزی مناسب و زمان بندی مناسب برای انجام تعمیرات و با تلاش کارکنان شرکت فولاد مبارکه و شرکت فولاد شبا به رکوردهای خوبی دست یافته ایم به طوری که میزان تولید محصولات آماده فروش این شرکت در بازه زمانی مذکور 6 میلیون و 246 هزار تن بوده که نسبت به مدت مشابه سال 1400 18 درصد افزایش داشته است.

وی ابراز امیدواری کرد: در شرایطی که تولید نقطه اتکای کشور است، بتوانیم در سایه الطاف الهی و با همت مدیران و کارکنان منشأ موفقیت سهامداران و ذی نفعان شرکت باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید