رهبری سیستان و بلوچستان در طرح نهضت مسکن با اجرای تعاونی ها


ساعت: 10:35
تاریخ ارسال: 1301/04/13
کد خبر: 1880730

مدیرکل تعاون، کار و رفاه سیستان و بلوچستان اعلام کرد؛

حامد اورامش گفت: عملکرد مطلوب شرکت های تعاونی مسکن، استان را در طرح نهضت ملی مسکن در کشور پیشتاز کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حامد آرامش; مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون گفت: بر اساس آمار اعلام شده سیستان و بلوچستان موفق شد در اجرای طرح نهضت ملی مسکن رتبه نخست کشور را به خود اختصاص دهد.

وی افزود: این موفقیت مرهون مشارکت اتحادیه و تعاونی هاست که با وجود مشکلات و چالش های فراوان نه تنها دست از کار برنداشتند بلکه با پیگیری های انجام شده و نیت خیر توانستند در راس قرار بگیرند. استان های کشور از نظر اجرای پروژه.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یادآور شد: 26 شرکت تعاونی مسکن و ساختمان در 3 شهر زاهدان، چابهار و ایرانشهر در طرح نهضت ملی مسکن مشارکت دارند.

وی ادامه داد: این شرکت های تعاونی که در حوزه ساخت و ساز مسکن در سیستان و بلوچستان خوشنام محسوب می شوند، ساخت 5 هزار و 500 واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن را بر عهده دارند.

آرامش اذعان داشت: هم اکنون نیز این طرح در شهرستان زاهدان حدود 50 درصد و در شهرستان ها 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه استان گفت: در سال های اخیر نقش تعاونی های مسکن و تعاونی های ساختمانی بر اساس اصول و ضوابط در جای جای سیستان و بلوچستان نمایان بوده و این تجربه ارزشمند ضامن است. موفقیت آنها در اجرای طرح تحرک.» مسکن ملی شد.

آرامش تاکید کرد: این آمادگی وجود دارد که به محض اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سایر نقاط استان از شرکت های تعاونی شناخته شده در این حوزه استفاده شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید