روز قدس با رعایت اصول بهداشتی برگزار می شود

وی در ادامه با بیان اینکه ایران یکی از کشورهای پیشرو در کنترل ویروس شرور کرون است، گفت: در حال حاضر علاوه بر دوز دوم واکسن، شرایط ارائه خدمات برای تزریق 3 دوز واکسن نیز تغییر کرده است.

کبیری گفت: لازم است اقداماتی برای نظارت و ارزیابی کوید 19 در همه حوزه های زندگی اعم از دانشجو، استاد، استاد و سایر گروه ها انجام شود و نتایج آن به صورت مستمر به ستاد ملی گزارش شود.

معاون سیاسی استاندار قزوین با اشاره به ادغام واحدهای آزمایشگاهی از دیگر مصوبات ستاد تاج و تخت کشور گفت: به نسبت وجوه حاصل از فروش بلیت آنها توسط زندان دولتی وصول می شود و به صندوق واریز می شود. خزانه داری ملی

این مقام مسئول بیان کرد: در مورد سامانه های حمل و نقل نیز همین گونه است و در صورت عدم اتصال به سامانه، 3 برابر درآمد حاصل از فروش بلیت آنها جریمه می شود.

وی افزود: آماده سازی فضای مناسب در مدارس و اجرای تدابیر ویژه برای اجرای دستورالعمل های بهداشتی در پایان امتحانات در دستور کار آموزش و پرورش و علوم پزشکی قرار گیرد.

وی گفت: همچنین بهتر است آموزش و پرورش خلاقیت داشته باشد و زمان ورود و خروج دانش آموزان را به گونه ای تنظیم کند که همه دانش آموزان در یک ساعت وارد مدرسه نشوند و در یک ساعت از مدرسه خارج نشوند. ویروس های بیشتری پخش نکنید.

این مسئول افزود: کمک به مدارس برای ارائه محصولات بهداشتی باید در دستور کار قرار گیرد و لازم است اعتبارات استانی برای آموزش و پرورش در این زمینه اختصاص یابد.

کبیری گفت: اسکان اتباع بیگانه با موضوع سرخک باید رصد و اقدامات بهداشتی برای آنها انجام شود. با توجه به اینکه شب های احیا در راه است، باید دو اصل نسبت جمعیت به مکان و تهویه مطبوع مکان را برای برگزاری مراسم در این شب های مبارک در نظر گرفت.

وی گفت: روز قدس به دلیل اینکه در فضای باز برگزار می شود نامحدود است اما استفاده از ماسک و رعایت نکات بهداشتی در این مراسم الزامی است.

جانشین رئیس ستاد کل استان با اشاره به اینکه قزوین راه ارتباطی استان های مختلف است، تاکید کرد: با توجه به اینکه در ایام عید سعید فطر با افزایش سفر مواجه هستیم، لازم است در خصوص نکات بهداشتی تمهیدات لازم اندیشیده شود. از مراکز اقامتی.”

کبیری در پایان تاکید کرد که صدا و سیما باید حجم بیشتری را به برنامه‌های خود اختصاص دهند تا همه استان‌ها را به دریافت واکسن و دوز اضافی ترغیب کنند و ترس والدین را از واکسن زدن به فرزندان خود از بین ببرند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید