روز کودک فرصتی برای همگرایی دستگاه‌ها و نهادهای متولی کودکان است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: روز کودک فرصتی برای همگرایی فعالیت دستگاه‌ها و نهادهای متولی کودکان و ارتقا سطح دانش و آگاهی فعالان حوزه کودک است.

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سید امیر سامع در نطق پیش از دستور صد و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با گرامیداشت روز روستا و عشایر اظهار کرد: بسیاری از علما و اندیشمندان فرزندان روستا هستند. نقشی که این قشر در چرخه اقتصاد حلال دارند و نقش آن‌ها در دوران‌های مختلف تاریخ کشور از استقلال و امنیت کشور به خصوص دفاع مقدس جای قدردانی دارد.

وی افزود: رسیدگی به آموزش‌های مهارتی روستائیان، پشتیبانی اقتصادی از آن‌ها، ایجاد و توسعه مسکن مناسب، توجه به هویت و طبیعت و بوم روستا و تامین مایحتاج و ایمنی آن‌ها وظیفه مسئولان است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی گفت: یاد و خاطره ایثارگری شهدا و جانبازان عرصه امنیت کشوردر مقابل متعرضین به جان و مال و امنیت مردم را گرامی می‌داریم و برای خدمت گزاران این عرصه آرزوی سلامتی داریم.

وی با گرامیداشت روز جهانی کودک بیان کرد: سربلندی و توفیق کودکان آرزوی ماست. این روز فرصتی است که به موضوع کودکان، نیازها و خواسته‌های این نسل توجه کنیم و زمینه‌ای برای همگرایی فعالیت دستگاه‌ها و نهادهای متولی کودکان و ارتقا سطح دانش و آگاهی فعالان حوزه کودک است.

سامع خاطرنشان کرد: این روزها شاهد برگزاری سی و پنجمین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان در شهر اصفهان هستیم که پس از چهار سال برگزار می‌شود. بیش از ۴۰ کشور در این جشنواره آثار خود را ارائه کرده‌اند و اتفاق خوب این دوره حضور پررنگ کودکان و نوجوانان به عنوان داور و خبرنگار است.

این مقام مسئول بیان کرد: رویدادهای شهری در نقاط مختلف شهر و محلات در جریان این جشنواره در حال برگزاری است، جشن‌هایی برپاست و دانش آموزان نیز در برنامه‌ها حضور دارند که قابل تقدیر است.



آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید