رونالدو باید در استقلال تست بدهد!


ساعت: 12:55
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۰۲
کد خبر: 1919393

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: هنوز پول استراماچونی را پرداخت نکرده ایم اما در صورت موافقت وی با پرداخت سه قسط از هفته آینده پرداخت شروع می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال درباره درخواست استراماچونی گفت: ما یک حساب استراماچونی داشتیم و باید بررسی می کردیم که آیا پول به آن واریز می شود یا خیر. در این مدت مشکلات مالی زیادی داشتیم. در مورد اینکه چرا می گوییم این همه پول خرج شده و نباید خرج شود از طرف هواداران سوء تفاهم شد. اتفاقاً من می گویم باید خرج شود، حتی بیشتر برای تیمی مثل استقلال و پرسپولیس، اما در عوض باید خرج شود.

مدیرعامل آبی ها تاکید کرد: اگر هزینه کرده ایم، حالا سرمربی ام نباید از من پول بخواهد. بازیکنان هم این را می خواهند. تو 25 روز گذشته به چشمام نگاه کن واقعا خسته ام. 25ام ساعت 6 صبح از خواب بیدار شدم و تا ساعت 12 شب دنبال کار بودم. من به بچه ها قول داده بودم 40 درصد حقوق بدهند اما به 50 درصد افزایش دادم. یعنی از 17 درصد به 50 درصد رسیدند.

فتح الله زاده بیان کرد: بچه ها حق داشتند پولشان را بگیرند. هنوز پول به استراماهونی پرداخت نشده است اما شماره حسابش را دارم. اگر استراماهونی موافقت کند دو سه قسط می دهیم. اگر موافقت کند از هفته آینده شروع به پرداخت می کنم.

وی درباره دربی و نبود لوکادیا گفت: شاید بچه های ما و ساپنیتو فکر نمی کردند این دو مهاجم پرسپولیسی نیستند و روی آنها کار می کردند و فکر نمی کردند در دفاع اتفاق دیگری بیفتد. لوکادیا نبود، به ما هم زد.

فتح الله زاده ادامه داد: با ساپینتو موافقم که بازیکنان در دربی جنگنده نبودند. دربی بعد از جام جهانی بازی خوبی بود و باید به گل محمدی و ساپینتو احترام بگذاریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پنجره نقل و انتقالات استقلال باز است، گفت: بله باز خواهد بود، البته همه مشکلات ما استراماهونی نیست. برای باز کردن پنجره نیم فصل 3 مورد دیگر برای حل داریم.

فتح الله زاده درباره شرایط محمد محبی و شکایت باشگاه سانتا کلارا پرتغالی گفت: همه کار پرداخت پول محبی را انجام داده ایم اما برخی کارها از دست ما خارج شده است. پرداخت این پول با اراده باشگاه استقلال است که نیمی از آن واریز و نیمی دیگر بلوکه شده است. ما بیش از یک میلیون دلار از AFC می خواهیم که او نمی تواند به ما بدهد. همه این موارد را باید دید. اینها مسائلی است که از دست ما خارج است. این مسائل پشت پرده است که آزار دهنده است. اگر فیفا به باشگاه پرتغالی رای دهد 50/50 برای مجیبی است که بماند.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره حضور رونالدو گفت: اینجا استقلال است. ساپینیتو یک بار گفته بود که اگر رونالدو می خواهد بیاید باید تست بزند. به هر حال او می خواهد به باشگاه بزرگی مثل استقلال بیاید.

وی افزود: من سرمربی نیستم اما اگر مربی به بازیکنی پیشنهاد دهد او را می گیرم چون باید تقویت شویم. این ربطی به مسائل مالی ندارد. مطمئن باشید بدهکار می شوم اما نمی گذارم تیمم مصدوم شود و بازیکن خوبی نگیرد.

فتح الله زاده درباره شرایط قائدی گفت: حتی اگر بدهی الشباب را بپردازیم، باید برگردد. این بازیکن یک سال است که استقلالی شده است. قیدی تا پایان فصل به شباب الاهلی باز نمی گردد. برای مذاکره باید به امارات بروم. برای حل مشکل محبی باید با فیفا مذاکره کنیم. ما او را تا پایان فصل داریم. ساپینتو هنوز فهرستی برای نیم فصل به من نداده است.

مدیرعامل استقلال درباره وام 100 میلیاردی توضیح داد: من مخالف وام گرفتن هستم چون برای گرفتن وام 200 میلیاردی باید سود زیادی پرداخت کرد. دوستان قبلی ما 150 میلیارد تومان وام گرفته بودند که من باید ماهانه 8 میلیارد آن را به بانک می دادم. سه قسط پرداخت نشده است. چرا این پول را گذاشتم چون اگر قسط سوم را نمی دادیم پیش پرداخت را می گرفتند. اکنون سند کیفیت را برای دریافت این وام به بانک ارائه کرده ایم. اگر این کار را نمی کردیم، پول وثیقه را می گرفتند.

دیدگاهتان را بنویسید