روند «انتقال حق استفاده از CIP به فرودگاه امام خمینی» تغییر کرد


ساعت: 15:52
تاریخ انتشار: 07/09/1401
کد خبر: 1900462

با ورود بازرسی راه و شهرسازی سازمان بازرسی به فرآیند «تحویل حق استفاده از CIP فرودگاه امام خمینی» و اعتراض به قیمت پایه اعلام شده ضمن توقف واگذاری، میزان ارزیابی اولیه از این مناقصه که برای مدت سه سال است، مبلغ قرارداد 367 میلیارد تومان محاسبه و به مدت سه سال به 664 میلیارد تومان افزایش یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بر اساس اعلام سازمان بازرسی کل کشور، با ورود بازرسی راه و شهرسازی سازمان بازرسی به فرآیند «انتقال حق استفاده از CIP به فرودگاه امام خمینی» و اعتراض به قیمت پایه اعلامی، ضمن اینکه توقف انتقال، مبلغ. برآورد اولیه مناقصه که برای دوره سه ساله قرارداد 367 میلیارد تومان محاسبه شده بود، بازنگری شد و طی سه سال به 664 میلیارد تومان افزایش یافت.

همچنین با تمدید فرآیند واگذاری با حضور بازرسان سازمان بازرسی در جلسه افتتاح پاکت های مناقصه در 24 مرداد ماه سال جاری، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی بهشاد سفیران با قیمت پیشنهادی 1205 میلیارد تومان. به مدت سه سال (43 میلیارد و 680 میلیون تومان) به عنوان برنده و اول در مزایده اعلام شد.

در این راستا با ورود سازمان بازرسی به موضوع تغییر فرآیند واگذاری، مبلغ نهایی قرارداد نسبت به برآورد اولیه چهار برابر شد و به همین میزان درآمد دولت از محل قرارداد مذکور افزایش یافت.

دیدگاهتان را بنویسید