رونق تولید؛ مسیری منطقی برای پیشرفت کشور


ساعت: 12:57
تاریخ انتشار: 14/01/12/01
کد خبر: 1809890

رونق تولید سرآغاز حرکتی مستمر در جهت پیشرفت هر کشوری است که پس از این اقدام جهادی اگر به صورت یکپارچه و همگانی در این کشور دنبال شود، قطعاً توسعه و پیشرفت در زیرساخت های این کشور را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از Morning Birch; رونق تولید سرآغاز حرکتی مستمر در جهت پیشرفت هر کشوری است که پس از این اقدام جهادی اگر به صورت یکپارچه و همگانی در این کشور دنبال شود، قطعاً توسعه و پیشرفت در زیرساخت های این کشور را به دنبال خواهد داشت.

موضوع رونق صنعتی سال هاست که مورد تاکید مقام معظم رهبری و تبیین ابعاد مختلف موضوع بوده و امروزه در هر عرصه ای که جهادگران و نیروها وارد شده اند به چراغی برای پیشرفت کشور تبدیل شده است. حوزه.

ایران اسلامی چندین سال است که نه برای آسیب رساندن به کشور، بلکه برای ضربه زدن، با تحریم های سخت، سرکوبگرانه و بی سابقه با دشمن می جنگد. نظام، انقلاب و مردم برنامه ریزی شده است.

اما همه این تحریم ها و اکثر حوزه های تحریمی که دشمن اعمال می کند در واقع زمینه ساز موفقیت ما در این امر و عرصه بوده و جهادگران و حرکت های انقلابی را به این سمت سوق داده است تا به خودکفایی ما در این امر کمک کرده و ما را به بی نظیری تبدیل کنند. قدرت های جهانی این منطقه

امروز ایران اسلامی در عرصه های تولیدی از جمله پزشکی، هسته ای، موشکی، علمی، نانو و … گام های موثری برداشته است که دشمن را به وحشت انداخته و باعث پیشروی او شده است. این امر موجب نشر اکاذیب، تخریب و تهمت علیه نظام و دولت ما شده است.

دشمن امروز در بسترهای مختلف جمهوری اسلامی ایران را با هزینه های گزاف نابود می کند و سعی می کند با همه اقدامات صورت گرفته با پیشرفت کشورمان مقابله کند، اما این حملات و این اقدامات ناجوانمردانه نه تنها تاثیری نداشت بلکه باعث پیشرفت و پیشرفت و کمک نیز شد. ما در زمینه خودکفایی و پیشرفت.

البته ادامه راه کارآفرینان و تولیدکنندگان داخلی و اقدامات جهادی انجام شده در این راستا موجب تقویت توسعه تولید در این حوزه و رشد و توسعه روزافزون کشور خواهد شد.

ایران اسلامی با تکیه بر شعار خود امروز می توانیم مسیر رشد و تعالی را طی کنیم و آن رشد و تعالی هر روز با کمک مردمی نخبگان، فعالان تولید، شرکت های دانش بنیان و مردم در حال پیشرفت است. .

یادداشت: محسن میرسعیدی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید