رویداد تولید محتوای بسیج پیوندی بین افراد صاحب ایده و بازار مصرف است

ساعت: 14:33
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۱۳
کد خبر: 1781596

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کوم گفت: رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج پیوندی بین فضای دانش بنیان، بسیج، نخبگان و افراد صاحب ایده و جوانان با بازار مصرف است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مصطفی مولایی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کوم در حاشیه بازدید از رویداد محتوای دیجیتال بسیج در گفت و گو با خبرنگار کوم فردا گفت: بسیج صورت گرفت.

وی گفت: یکی از مهم ترین اتفاقاتی که می تواند در زمینه تحول و رشد در جامعه رخ دهد، مسائل دانش بنیان است. اقتصاد جامعه مشارکت کننده مصرف.

وی افزود: به عنوان فردی که بیش از دو دهه در زمینه‌های خلاقیت، کارآفرینی، نوآوری و دانش فعالیت کرده‌ام، به این باور رسیده‌ام که یکی از اولویت‌های مهم در مقابله با صنعت فرهنگی و اقتصاد دانش‌بنیان این است که این رویداد می‌تواند این کار را انجام دهید، “او گفت. پوشش.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کوم افزود: 6 رویکرد را در کمیسیون فرهنگی پیشرو گنجانده ام که یکی از آنها اولویت صنایع فرهنگی است، صنایع فرهنگی یعنی بتوانیم مفاهیم ارزشمند و مهمی را در بستر انیمیشن و گرافیک منتقل کنیم. که در رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج برگزار می شود و در موضوعاتی مانند نشاط و امید و مدیریت فرهنگ شهروندی، شرکت کنندگان برای آنها و به صورت نرم افزاری انیمیشن می سازند که یک ضرورت و اولویت است. و باید از بانیان این برنامه قدردانی کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید