رژیم صهیونیستی در یک بحران سیاسی و امنیتی قرار دارد


ساعت: 14:04
تاریخ ارسال: 10/01/1401
کد خبر: 1919281

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به تهدیدات نتانیاهو علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: رژیم صهیونیستی امروز در یک بحران سیاسی و امنیتی به سر می برد و تحت فشارهای شدید داخلی و خارجی و فساد و مالی است. و رسوایی های اخلاقی مقامات این رژیم و ناامنی که ناشی از ظهور گروه های مبارز فلسطینی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در شورای عالی فرماندهان ارتش با اشاره به اظهارات مقامات رژیم صهیونیستی درباره ایران گفت: : با تشدید اختلافات سیاسی و بروز بحران مشروعیت داخلی از یک سو و احساس ناامنی منطقه ای از سوی دیگر، مقامات رژیم صهیونیستی به شایعه سازی روی آوردند.

وی با اشاره به تهدیدات نتانیاهو علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: رژیم صهیونیستی امروز در یک بحران سیاسی و امنیتی قرار دارد و تحت فشار شدید داخلی و خارجی قرار دارد و فسادها و رسوایی های مالی و اخلاقی مسئولان این رژیم و ناامنی های ایجاد شده از زمان ظهور گروه های شبه نظامی، فلسطین شرایط بحرانی را برای رژیم صهیونیستی ایجاد کرده است.

وی افزود: اختلافات داخلی، ترس و ناامنی از ویژگی های رژیم صهیونیستی در این مرحله است و همین عوامل باعث تشدید خشونت این رژیم علیه فلسطینیان و توهین به مقدسات همراه با رعب و وحشت علیه جمهوری اسلامی ایران شده است.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به ساکنان سرزمین های اشغالی هشدار داد: امروز رژیم صهیونیستی به دلیل نقض گسترده قوانین بین الملل، جنایات گسترده علیه این رژیم بیش از پیش مورد منفور افکار عمومی جهان است. فلسطینی ها و شرارت های مستمر در منطقه و این واقعیت باعث ایجاد احساسی برای ساکنان سرزمین های اشغالی شده است. تهدیدها و ترس های توخالی سران رژیم صهیونیستی عمدتاً متاثر از افراط گرایی طرف رقیب است. مقامات این رژیم به خوبی می دانند که در صورت هرگونه اقدام خصمانه، قطعاً نمی توانند در برابر پاسخ کوبنده ایران مقاومت کنند.

وی افزود: تحرکات دشمن به صورت مستمر و دقیق رصد می شود و ارتش آمادگی کافی برای مقابله با هر اقدامی را دارد. به گونه ای که توانایی واکنش قاطع و سریع را داشته باشیم.
امیر سرلشکر موسوی در پایان تصریح کرد: به هر منبعی که از سوی آن به منافع امنیتی جمهوری اسلامی ایران حمله شود و یا به رژیم صهیونیستی کمک شود، پاسخ رقت انگیز خواهیم داد.

دیدگاهتان را بنویسید