ریشه ها، آرمان ها و مبانی انقلاب تغییری نکرده است/ ملت صبور ایران بر موانع غلبه می کند.


ساعت: 11:26
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۲
کد خبر: 1807746

گلمعلی حیدری ریشه های انقلاب، آرمان ها و اصول آن را تغییرناپذیر عنوان کرد و گفت: خوشبختانه ملتی صبور در سختی ها و بی ثباتی ها داریم که با صبر و حوصله خود بر همه موانع فائق می آید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ گلمعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری صبح امروز در عید ملی بیست و دوم بهمن گفت: جمهوری اسلامی ایران به اراده الهی پیروز شد.

وی با اشاره به وضعیت کرونا ادامه داد: البته ملت عزیز ایران و چهارمحال و استان بختیاری علاقه مند به شرکت در این برنامه بودند اما راهپیمایی محدود به خودرو و موتورسیکلت بود.

استاندار چهارمحال و بختیاری ریشه های انقلاب، آرمان ها و اصول آن را تغییرناپذیر دانست و گفت: خوشبختانه در میان سختی ها و بی ثباتی ملتی صبور داریم که با صبر و حوصله همه موانع را برمی دارد.

وی یادآور شد: انقلاب اسلامی دستاورد بزرگی بود و امروز کشور ما به برکت این دستاوردها و حضور مردم در صحنه از همه لحاظ در حال بالندگی است و در عرصه های مختلف نمایش داده می شود.

حیدری با بیان اینکه ایران به قدرتی بزرگ در منطقه تبدیل شده است و بدون نظر او هیچ توافقی حاصل نمی شود، افزود: با اتحاد و همدلی می توان موانع را برطرف کرد هر چند دشمن به دنبال ایجاد ناامیدی و کاشتن ناامیدی در دل مردم است. ، برای رسیدن به قله های بلند انقلاب با وجود مردمی بودن باید دست به دست هم دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید