زمان باز و تعطیلی مدارس در مناطق پرتردد تغییر می کند


ساعت: 12:20
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۹
کد خبر: 1898504

حسین امیریان گفت: نقاطی که احتمال تردد زیاد وجود دارد با هماهنگی پلیس راه سرشماری شد و اقدامات لازم برای تنظیم ساعت شروع و پایان مدارس مستقر در نقاط پرتردد سطح شهر انجام شد. راهی که با شروع کار ادارات تداخل نداشته باشد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین امیریان مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز; وی بیان کرد: جلسات متعددی در قالب کارگروه ماده 18 بازگشایی مدارس برگزار شده است.


وی افزود: در این کارگروه تصمیماتی اتخاذ شد از جمله اینکه نقاطی که احتمال ترافیک سنگین وجود دارد با هماهنگی پلیس راه احصاء و هماهنگی های لازم تا ساعت شروع و پایان مدارس مستقر در منطقه. مناطق پرترافیک شهر باید به گونه ای ساماندهی شود که مانع شروع کار ادارات نشود.


مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری ادامه داد: والدین دانش آموزان سعی کنند تا حد امکان تردد خود را از منزل به مدرسه مدیریت کرده و در نزدیکی مدرسه پارک کنند تا از تردد در جلوی مدارس جلوگیری شود. سنگین ایجاد نکنید


امیریان بیان کرد: با همکاری اولیا و مدیران مدارس مقدمات فراهم شده تا بتوانیم مدارس را از مهر اول با حداقل مشکلات ترافیکی راه اندازی کنیم اما این به معنای رفع کل مشکل نیست.


وی خاطرنشان کرد: مدیران مدارس وارد سرویس مدارس شده اند و تاکنون با 19 شرکت حمل و نقل قرارداد بسته شده است، اطلاعات لازم در سامانه سپند (سامانه نظارت بر حمل و نقل دانش آموزان) وارد شده و تاکنون درصد بالایی از مدارسی که نیاز به سرویس داشته اند. اطمینان حاصل شد.


مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری افزود: واقعیت این است که باید دانش آموزان را درب مدرسه ببریم و درب مدرسه تحویل اولیا بدهیم. او از خواب بیدار میشود


امیریان تصریح کرد: عوامل مدرسه نیز بر تعداد مجاز دانش آموزانی که در دفتر مدرسه سوار می شوند نظارت می کنند که به موازات این مشکل یکی از والدین که عضو انجمن اولیا و مربیان است نیز به عنوان ناظر در میدان حضور دارد و نظارت می کند. ..


وی تاکید کرد: خانواده ها در صورت مشاهده موارد تخلف از قانون در سوار شدن به تعداد غیرمجاز دانش آموز باید سریعا اطلاع دهند تا از طریق پلیس راهنمایی و رانندگی ردیابی شود.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید