زنان ایرانی عرصه جنگ نرم را رها نمی کنند/ لزوم آگاه سازی مادران


ساعت: 16:15
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۷
کد خبر: 1904398

مهدیه ناصری گفت: باید روی نقش مادر به عنوان قلب خانه و محور اصلی تربیت در جامعه سرمایه گذاری کنیم تا دشمن نتواند در نسل جوان ما نفوذ کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی ناصری کارشناس سیاسی و استاد دانشگاه در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: در دو روز گذشته سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد که تمرکز ما روی ناآرامی های ایران است نه مذاکره.

وی ادامه داد: این گفته کارین ژان پیر نقش علنی استکبار را در سناریوی مهسا امینی ثابت می کند.

ناصری افزود: آمریکا هیچ گاه امین نبوده و امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بارها به این موضوع اشاره کرده اند.

این مقام مسئول تصریح کرد: حتی این روزها غرب برای حمایت از شورشیان علیه کشور تحریم هایی را اعمال کرده است، اما ایران قدرت خود را نشان داده و هر تحریمی را به فرصت تبدیل می کند.

وی گفت: باید از شرایط کنونی مهسا امینی بهره ببریم و با ساماندهی فضای مجازی ریشه های نفوذ در کشور را برای همیشه ریشه کن کنیم.

ناصری ادامه داد: تبیین مواضع و نقش دشمنان نظام در دوران مهسا امینی باید برای جوانان تبیین شود.

این مسئول افزود: به برکت خون شهدا و بیانات صریح رهبری، خط مردم از معاندین جدا شد و سناریوی دشمن شکست خورد.

وی تاکید کرد: جوانان ما سرزمین مادری خود را دوست دارند اما نتوانسته ایم نسل جوان را با اسطوره های نظام آشنا کنیم.

ناصری گفت: دشمن به نام حقوق زنان به صحنه آمد تا زنان را تحریک کند و به نیروهای نظم و قانون ضربه بزند اما زنان ما در ادوار مختلف تاریخ نقش آفرینی کرده اند و امروز عرصه را از نرم خالی نمی کنند. جنگ.”

این مسئول ادامه داد: باید روی نقش مادر به عنوان قلب خانه و محور اصلی تربیت در جامعه سرمایه گذاری کنیم تا دشمن نتواند در نسل جوان ما نفوذ کند.

وی افزود: دشمن در سال های اخیر با رجوی، علی نژاد و امینی تلاش می کند تا زنان را از جامعه دور کند اما هر بار شکست خورده و با همان سناریو ادامه می دهند.

ناصری گفت: اسلام برای زنان با حجاب ارزش، عزت و احترام قائل شده است، در حالی که در غرب به زن به عنوان کالایی برای اجرا و فساد جامعه نگاه می شود.

این مسئول با بیان اینکه نقش مادر در نهاد خانواده بسیار حائز اهمیت است، گفت: دشمن سال هاست که به دنبال تخریب بنیان خانواده در ایران است چرا که به اهمیت خانواده در جامعه پی برده است.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: دشمن با تحریف واقعیت ها می خواهد جوانان ما را از ما بگیرد و ما باید با برجسته سازی دستاوردها و واقعیت های نظام از مهاجرت مغزها و استعدادها از کشور جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید