زندگینامه شهید سلیمانی باید ملاک مدیران در تامین منافع ملی باشد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محسن فتحی نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامران در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار کُردتودی با تاکید بر اینکه سردار سلیمانی در دوران شهادت خود نیز در خدمت منافع ملی بود، گفت: آنها نشان دادند که انقلاب، آرمان ها و خط سیر انقلاب همچنان زنده است.

وی با اشاره به اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از دانش آموختگان مکتب انسان سازی قرآن و امام راحل است که 40 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی نجنگیده و جهاد نکرده است، افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی از دانش آموختگان مکتب انسان سازی قرآن و امام راحل است.

دبیر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: شهید سلیمانی با نبوغ و استعداد مثال زدنی خود توانست در طول 40 سال حکومت، درایت و سرسختی فرماندهی نظامی شود که سلطه نظامی آمریکا و استکبار جهانی را در منطقه خدشه دار کند. . اجرای خوب و موثر سردار دلها حاج قاسم سلیمانی موجب عزت و عزت مسلمانان و آزادی خواهان جهان شده است. همچنین باید گفت که نظام اسلامی ایران به تربیت چنین فرمانده نظامی افتخار می کند.

وی افزود: قطعا استفاده از دولت جهادی سردار سلیمانی در قوه مجریه نقش موثری در حل مشکلات، ریشه کنی مفاسد اقتصادی و به سزای سپردن مسئولان دارد.

فاطی در پایان با اشاره به جایگاه مردم در نظام جمهوری اسلامی گفت: امروز اگر در مسائل اقتصادی با مشکل مواجه هستیم باید بپذیریم که از مردم و نقش مردم فاصله گرفته ایم. در اقتصاد منقبض شده است.«برای حل مشکلات آنها قدم برداریم تلاش.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید