زندگی اسلامی بنیاد خانواده را محکم تر میکند

جمعه اهواز دارم:

امام جمعه اهواز با اشاره به اهمیت توجه به بنیان خانواده گفت: سبک زندگی اسلامی بنیان خانواده را حفظ می کند.

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد نبی موسوی فرد در خطبه های نماز جمعه اهواز در مصلی مهدیه امام خمینی (ره) آن شهر اظهار داشت: متأسفانه بخشی از جامعه ما از معارف قرآن فاصله گرفته اند. و مسئله بچه دار شدن بسیار ضعیف شده است.

وی با تاکید بر اینکه روایات زیادی در مورد لزوم بچه دار شدن وجود دارد، افزود: اگر رشد جمعیت به همین منوال پیش برود، در آینده نزدیک با جامعه سالخورده مواجه خواهیم شد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با تاکید بر لزوم در نظر گرفتن راهکارهای تشویقی برای افزایش زاد و ولد از جمله فراهم کردن شرایط آسان، گفت: برخی شرایط اقتصادی را بهانه ای برای بچه دار نشدن می کنند در حالی که در بسیاری از موارد علت اصلی بیکاری کمبود مهارت است.

وی با بیان اینکه باید برای بهبود شرایط اشتغال و مسکن در استان تلاش بیشتری شود، تصریح کرد: برخی از مسئولان خبرهای خوبی در این زمینه داده اند و باید این موضوع به مردم اطلاع رسانی شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به فواید رعایت حجاب و عفاف در جامعه گفت: حجاب و عفاف نه تنها مانع از حضور زنان در عرصه های اجتماعی نمی شود، بلکه عاملی برای پاسداری از ارزش های دینی در سراسر جهان می شود. توسط زنان با حجاب

وی با تاکید بر الگوگیری بانوان از حضرت فاطمه زهرا(س) و سیره و اخلاق این حضرت، افزود: رعایت حجاب در معابر عمومی مطالبه مردم است و این خواسته باید طبق قانون محقق شود. از مردم

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نیز بر رعایت حجاب در ادارات تاکید کرد و گفت: باید برای کارکنان ادارات استان فرم مشخصی تعیین شود.

وی افزود: این اصل باید در عرصه آموزش برای ترویج و آموزش فرهنگ حجاب و عفاف به جامعه دانش آموزی رعایت شود.



آیا این خبر مفید بود؟