زنگ خطر ابتلا به کرونا در کشمیر به صدا درآمده است/ 60 درصد بیماران سرپایی مثبت هستند


ساعت: 12:54
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۴/۲۱
کد خبر: 1881980

قائمی از افزایش چشمگیر بیماران سرپایی در مرکز نمونه برداری کووید 19 در کاشمر خبر داد و گفت: 60 درصد از نمونه های آزمایش شده از بیماران سرپایی در روزهای اخیر مثبت اعلام شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مجتبی قائمی، معاون بهداشت و رئیس مرکز بهداشت کاشمر در گفتگو با خبرنگار صبحتوس؛ وی با بیان اینکه تعداد بیماران سرپایی در مرکز نمونه برداری کووید 19 تعیین شده کاشمر افزایش چشمگیری داشته است، گفت: 60 درصد از نمونه های آزمایش شده از بیماران سرپایی در روزهای اخیر مثبت اعلام شده است.

وی با بیان اینکه زنگ خطر کرونا در شهر کاشمر به صدا درآمده است، خاطرنشان کرد: روز گذشته رنگ آمیزی شهرها در خصوص کرونا و شهر همجوار کاشمر قرمز اعلام شد و اکنون شهر کاشمر نیز زرد اعلام شده است.

رئیس مرکز بهداشت کاشمر با تاکید بر اینکه امروز شاهد کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی و عدم توجه به تزریق کامل واکسن بویژه نوبت سوم در بین مردم هستیم، تصریح کرد: از مردم می خواهیم از بروز این بیماری جلوگیری کنند. افزایش تعداد مبتلایان به کرونا به جای رعایت بیشتر دستورالعمل های بهداشتی باید مراقب بود و در محیط های عمومی از ماسک استفاده کرد و پروتکل های بهداشتی را رعایت کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید