زن و خانواده مورد هجمه سنگین غرب قرار گرفته‌است

خزعلی:

معاون رئیس جمهور در امور زن و خانواده با بیان اینکه عرصه زن و خانواده امروز مورد تهاجم سنگین غرب قرار دارد، گفت: به منظور پیش‌گیری از بروز مشکلات، طرح مشاوره رایگان در نخستین سال زندگین زوجین درکشور اجرایی شده‌است.



به گزارش خبرگزاری موج قم، انسیه خزعلی در دیدار آیت الله علی رضا اعرافی مدیرحوزه‌های علمیه، با بیان اینکه در عرصه تربیتی نیز نیازمند اقدامات جهادی و فوریتی هستیم، عنوان کرد: متأسفانه عده‌ای بحث فرزندآوری را به مسائل اقتصادی گره‌ می‌زنند، در شرایطی که مشکلات فرهنگی در این زمینه تاثیرگذارتر است.

وی با اشاره به اینکه درتولید محتوا از ظرفیت‌ حوزه‌های علمیه بهره‌مند خواهیم شد، خاطرنشان کرد: در عرصه مطالبات بین المللی نیازمند هماهنگی و همکاری نهادهای حوزوی و دولت هستیم.

وی با اشاره به اینکه برای تقابل با تهاجم مهاجم غرب باید فرهنگ‌سازی قوی‌تری داشته باشیم، یادآور شد: همچنین باید در عرصه‌های بین المللی نیز صدای خود را به گوش جهانیان برسانیم.

خزعلی درادامه با اشاره به برخی از پزشکان درپی تغییر ذائقه جوانان، به راحتی گواهی تغییر جنسیت را صادر می‌کنند ، اظهار داشت: برای این افراد تغییر جنسیت صورت نمی‌گیرد و در اصل مقطوع النسل می‌شوند و حدود ۵۰ درصد این افراد به خودکشی می‌رسند.

وی اضافه کرد: به دنبال ترویج فرهنگ غربی نیستیم، بلکه تلاش ما استفاده از افرادی است که با مباحث اسلامی آشنا بوده و در عرصه روانشناسی نیز تحصیل کرده باشند.




آیا این خبر مفید بود؟



دیدگاهتان را بنویسید