تخریب خانواده و جامعه با سلاح حجاب و عفاف به عنوان سلاحی برای مبارزه با هجمه های فرهنگی دشمنان


ساعت: 09:33
تاریخ انتشار: 22.04.1401
کد خبر: 1882764

آگاهی عمومی نسبت به موضوع حجاب باید افزایش یابد.

امروز دشمنان ترویج حجاب و بی حجابی را سرلوحه کار خود قرار داده اند و با جنگ نرم به دنبال ترویج ابتذال و دامن زدن به سبک زندگی بی حجابی در بین خانواده های ایرانی هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آروم نیوز ، حجاب یکی از نیازهای دین است که در آیات و روایات بسیار بر آن تاکید شده است و در این راستا بحث حجاب و عفاف یکی از مسائل مهم دینی و فرهنگی است. مسائل و نگرانی ها و اجتماعی مورد توجه همه است.

حجاب و عفاف صرف نظر از آثار فردی آن آثار اجتماعی فراوانی دارد و همراه با آرامش روحی و روانی که در فرد محجبه ایجاد می کند، در مجموع حجاب و عفاف در جامعه موجب پایداری و ماندگاری نهاد مقدس می شود. خانواده، آرامش جامعه و فرد برای زن این اتفاق در جامعه می افتد.

اما امروز دشمنان ترویج بی حجابی و بی حجابی را سرلوحه کار خود قرار داده اند و با جنگ نرم به دنبال ترویج ابتذال و دامن زدن به سبک زندگی بی حجابی در بین خانواده های ایرانی هستند.

از بین بردن حیا و حجاب در جامعه اسلامی یکی از دسیسه های اصلی دشمنان است و سعی در از بین بردن عفت عمومی دارند.

دشمن به خوبی فهمیده است که در استفاده صحیح از حجاب مفاهیم والایی وجود دارد که مهم ترین آن عفاف است، عفاف را تولد مبارک حجاب می دانند و زن با حجاب کامل و برتر اسلامی کمتر مورد آزار و اذیت و آزار قرار می گیرد. لذا باید به طرق مختلف به ترویج فحاشی و ترویج الگوهای بی حجابی در بین زنان ایرانی بپردازد.


باید نسبت به حجاب در جامعه حساس بود

امام جمعه میاندوآب در این زمینه با تاکید بر اینکه باید مراقب توطئه های دشمنان بود، تصریح کرد: دشمنان برای رسیدن به اهداف خود مدام از تبلیغات استفاده می کنند و لذا باید مراقب بود.

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده گفت: باید نسبت به حجاب در جامعه حساس بود و توجه ویژه داشت.

وی تصریح کرد: دشمنان اسلام با ترویج برهنگی و هوسبازی و ایجاد اختلاف و تفرقه اندلس را که تحت سیطره مسلمانان بود نابود کردند و لذا باید مراقب بود.

امام جمعه میاندوآب گفت: از همه برادران و خواهران غیور تقاضا دارم عرصه را بر غیر مذهبی ها تنگ کنند و حجاب را در جامعه ترویج و رونق بخشند.

وی افزود: دین برای حجاب ارزش قائل شده است و در هفته حجاب و عفاف باید به زنان محجبه تکریم و ارزش و منزلت داد.


فرهنگ حجاب و عفاف باید به عنوان یکی از نیازهای دینی در جامعه نهادینه شود

امام جمعه چهاربرج نیز با اشاره به اهمیت حجاب و عفاف تصریح کرد: فرهنگ حجاب و عفاف باید به عنوان یکی از ضروریات دینی در جامعه نهادینه شود.

حجت الاسلام اصغر جلالی افزود: در این راستا باید در سه حوزه فردی، خانوادگی و اجتماعی برنامه ریزی درست و دقیق انجام شود و فعالیت ها با ابزار و روش های کاملا مدرن و موثر انجام شود.

وی با اشاره به اینکه تعمیق، ترویج و حفظ این فرهنگ سه گام مهم در نهادینه سازی فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه است، گفت: بعد از خانواده، مدرسه وظیفه نهادینه سازی باورهای دینی و فرهنگ حجاب و عفاف را بر عهده دارد که در موضوع نهادینه شدن ایمان و فرهنگ دینی جایگاه مهمی در جامعه دارد.

جلالی تصریح کرد: ادله حجاب به عنوان یک اصل اساسی دین، اهداف و برنامه های آموزشی حجاب و عفاف، فلسفه شرع مقدس در تشریع حجاب و عفاف، آثار و فواید فردی و اجتماعی آن، از جمله موضوعاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد. تدریس.

امام جمعه چهاربرج نیز با بیان اینکه اولین پیشگامان فرهنگ سازی عفاف و حجاب در عرصه فردی و اجتماعی جامعه زنان هستند افزود: بانوان باید وارد عرصه الزامات شده و در حوزه عفاف و حجاب و در واقع پیروی کنند. «جهاد عفاف».

وی تصریح کرد: برخلاف غرب که عظمت زن را در ترک حجاب، عفاف و خودنمایی می بیند، عظمت زن در این است که می تواند حجاب، حیا و عفت زنانه را حفظ کند که خداوند عزت دینی به او واگذار کرده است.


حجاب یکی از ضروریات دین است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: حجاب یکی از نیازهای دین است که در آیات و روایات بسیار بر آن تاکید شده و برای همه اقشار مختلف مردم و نهادهای فرهنگی لازم است. برای ارتقای جایگاه حجاب در جامعه تلاش کنیم.

حجت الاسلام عادل نجفیان با بیان اینکه دشمنان امروز در صدد ترویج غیر گیاه خواری در جامعه هستند افزود: تخریب حجاب و حیا در جامعه اسلامی یکی از دسیسه های اصلی دشمنان است که تمام تلاش خود را در این راستا به کار گرفته اند.

وی گفت: تضعیف بنیان خانواده، از بین بردن حیا و ترویج بداخلاقی از اهداف دشمنان است که دشمن با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دنبال می کند و برای رسیدن به این هدف نیز از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.

نجفیان خاطرنشان کرد: عفاف و حجاب دو مقوله بسیار ارزشمند در جامعه اسلامی است و رعایت آنها حافظ سایر ارزش های اسلامی نیز می باشد و مسئولیتی بر عهده دارند که باید به آن عمل کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب تصریح کرد: نباید از هجمه به ارزش های دین و فرهنگ حجاب و عفاف غافل شد و نسبت به این موضوع بی تفاوت بود، بلکه همه باید نسبت به موضوع حجاب و حجاب حساس باشند. عفت در جامعه

انقلاب اسلامی ما مبتنی بر حجاب و ارزش‌ها و در هم تنیده با ارزش‌های دین و اسلام است و دشمنان با صدها شبکه ماهواره‌ای تنها برای یک هدف تلاش می‌کنند و آن تضعیف بنیان خانواده و ترویج غیرتمندی است. -حجاب و آن هدف فقط همین است، آنچه را که برای آن تلاش می کنند بیان می کنند و بنابراین ما باید مراقب خود باشیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید