زیبایی های اخلاقی شهید سلیمانی باید الگوی ورزشکاران باشد

ساعت: 13:15
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۹
کد خبر: 1799125

فرشید علیزاده گفت: حاج قاسم از هر نظر الگوی موفق نسل های جوان است، بنابراین ظاهر، رفتار، منش و عملکرد سردار سلیمانی باید الگوی ورزشکاران باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فرشید علیزاده کاپیتان فوتبال نفت و گاز گچساران در گفتگو با صبح زاگرس; وی در خصوص تبیین ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی گفت: امروز رفتار و منش شهید سلیمانی به عنوان الگو در دنیا شناخته شده است چرا که حاج قاسم تمام تلاش خود را برای حفظ حقوق مظلومان انجام داد. جهان بدون کوچکترین رسمی. .

وی افزود: صداقت، اخلاص و عمل صالح شهید سلیمانی او را جهانی کرده است. حاج قاسم به عنوان فرمانده سپاه قدس خسارات زیادی بر پیکره استکبار جهانی وارد کرد. در واقع شهادت سردار سلیمانی منطقه و جهان را بیدار کرد و از دشمنان خود پیشی گرفتند.

علیزاده ادامه داد: امروز از حاج قاسم به عنوان نماد برجسته جبهه مقاومت یاد می شود چرا که شهید سلیمانی از نظر انسانیت فردی و معنوی شایسته و کامل بود و از همه لحاظ الگوی موفقی برای نسل های جوان است. رفتار، منش و عملکرد سردار سلیمانی باید الگوی ورزشکاران باشد.

کاپیتان فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: سردار سلیمانی هر لحظه آماده جانفشانی بود به شرطی که از دوران دفاع مقدس تا زمان شهادت اصلاً آرام نبود و سخت ترین مرد در همه عرصه ها بود. پس شایسته است مسئولین سلیمانی زندگی کنیم و در عرصه حکومت و جهاد و اطاعت از حاج قاسم الگو بردارید.

علیزاده در پایان گفت: در بسیاری از کشورهای غربی از همه امکانات و روش ها برای ارائه اسطوره های خود استفاده می کنند، بنابراین شایسته است با توانمندی های فرهنگی، رسانه ای، هنری ابعاد شخصیتی حاج قاسم را در کشورمان تبیین کنیم. مزیت ادب و غیره چون حاج قاسم مانند گنج و چراغی فروزان است که روز به روز بر ارزش آن افزوده می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید