ساخت 21 پروژه ساختمانهای دولتی و عمومی در سیستان و بلوچستان


ساعت: 15:36
تاریخ انتشار: 1301/08/10
کد خبر: 1907594

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان اعلام کرد؛

عطاله اکبری گفت: 21 پروژه ساختمان های دولتی و عمومی با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد تومان توسط این اداره کل در حال ساخت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصرهامون ؛ عطاعلاء اکبری مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: زیربنای این پروژه ها بیش از 109 هزار و 148 متر مربع است که برخی از آنها به عنوان مراکز توسعه فکری و فکری به شمار می روند. کودکان و نوجوانان شهرستان های زاهدان و مهرستان و پارک اداری شهر هیرمند با پیشرفت فیزیکی مطلوب تا پایان سال آماده بهره برداری می شود.

وی ادامه داد: احداث استان های نیمروز، میرجاوه، تفتان، گلشن و هامون، مساجد شهرهای زاهدان و نیمروز و همچنین ساختمان ادارات ثبت اسناد و املاک در شهرستان های هیرمند، سیب و. سوران از مهمترین پروژه های اجرا شده از این اداره می باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان برای احداث مجتمع فرهنگی هنری در شهرستان هیرمند، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان های مهرستان، هامون و زاهدان، پارک اداری در شهرستان ها احداث می کند. کتابخانه زهک، سیب و سوران، مهرستان، هیرمند و اسماعیل آباد شهرستان هش از دیگر پروژه های مهم در دست ساخت این مدیریت مشترک برشمرد.

اکبری ابراز امیدواری کرد با تامین اعتبار لازم، این پروژه ها با سرعت بیشتری تکمیل و به مناطق مربوطه برای خدمت رسانی به مردم عزیز تحویل داده شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید