سازمان بهداشت جهانی جدید به اقتصادهای پیشرو در مورد Omicron هشدار می دهد

ساعت: 16:28
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1796230

سازمان جهانی بهداشت (WHO) به اقتصادهای پیشرو جهان هشدار داده است که عدم توجه به کشور Omicron می تواند بر سیستم بهداشتی این کشورها فشار وارد کند.

سازمان بهداشت جهانی (WHO) هشدار داده است که سویه omicron می تواند فشار بر سیستم سلامت را افزایش دهد، اگرچه مطالعات جدید نشان می دهد که می تواند منجر به بیماری خفیف تر شود. چین و آلمان در واکنش به ظهور مجدد تاج، محدودیت های تاج گذاری را تشدید کرده اند.

چین صدها هزار نفر دیگر را قرنطینه کرده است زیرا بیماری عروق کرونر قلب رکوردها را در ایالات مختلف ایالات متحده و اروپا شکسته است.

گسترش تاج گذاری در سراسر جهان ویرانی به بار آورده است و بسیاری از کشورها تعادلی بین محدود کردن و کنترل شیوع این ویروس ایجاد کرده اند.

ایالات متحده برای جلوگیری از اختلالات جدی در زندگی شهروندان، دوره های قرنطینه را برای موارد علامت دار به نصف کاهش داده است. در همین حال، فرانسه به شرکت ها دستور داده است که به دورکارها اجازه دهند حداقل سه روز در هفته برای کارمندان خود کار کنند.

در حالی که بزرگ‌ترین اقتصاد اروپا با چالش‌های زیادی مواجه است، محدودیت‌های عروق کرونر در آلمان برای دومین سال متوالی برقرار است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید