سازمان تامین اجتماعی نیازمند بازتعریف اساسی در روند کاری خود است


ساعت: 12:01
تاریخ انتشار: 25.04.1401
کد خبر: 1883487

گلمعلی حیدری گفت: علیرغم همه تلاش های صورت گرفته، برخی مشکلات مانند بروکراسی پیچیده اداری و … روند انجام کار در سازمان تامین اجتماعی را سخت و دشوار می کند، بنابراین باید بازتعریف اساسی در این سازمان ایجاد شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ گلمعلی حیدری صبح امروز در دیدار با مدیرکل تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: حمایت و اعتماد مردم بزرگترین سرمایه برای جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: با تلاش، برنامه ریزی و جدول زمانی مشخص کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت باید پاسخی برای اعتماد عمومی مردم داشته باشیم و آن را حفظ کنیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: علیرغم همه تلاش های صورت گرفته، مشکلاتی از جمله بروکراسی پیچیده اداری و … روند انجام کار در سازمان تامین اجتماعی استان کند شود، بنابراین باید در این سازمان بازتعریف اساسی صورت گیرد.

حیدری تصریح می کند: اختیاراتی که در بیمارستان ها، درمانگاه ها و… متولیان امر هستند باید آموزش ببینند، معایب و مزایا احصا شود و مردم تغییر رویکرد و تفاوت درمان را به طور کامل رعایت کنند.

وی خاطرنشان کرد: نافرمانی و نظارت بسیار مهم است، تعاریف را تغییر می دهد.

استاندار چهارمحال و بختیاری به لزوم گسترش درمانگاه ها در استان اشاره کرد و افزود: برای این منظور باید نسبت به جذب اعتبارات از مرکز و کمک از اعتبارات استانی تلاش شود.

حیدری تصریح کرد: خدمات قابل توجهی در مراکز درمانی تامین اجتماعی ارائه می شود، اما هنوز با شرایط بهینه در این زمینه فاصله وجود دارد، انتظار این است که خلاءهای موجود در این حوزه پر شود تا افرادی که به آنها مراجعه می کنند، بتوانند در مورد مسائل گفتگو کنند. مانند مسئولیت پذیری، نظم، سلامت و … شاهد تغییرات اساسی باشیم.

وی تاکید کرد: مراکز درمانی و بیمارستان های مرتبط با تامین اجتماعی باید در مقایسه با سایر بیمارستان ها الگو باشند.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: تعارضاتی که بین مراکز درمانی و بیمارستان های تامین اجتماعی با دانشگاه علوم پزشکی وجود دارد باید برطرف شود و اگر مطالباتی بین آنها وجود دارد با هم افزایی و همفکری حل شود.

حیدری ادامه داد: باید با استان ها، نهادها و سازمان تامین اجتماعی تعامل صورت گیرد و از نیروهای با انگیزه، توانمند و پاسخگو نیز استفاده شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید