سازمان حج و زیارت: اعزام کاروان ها به عراق فعلا لغو شد/ سازمان هواپیمایی: تلاش برای بازگرداندن ایرانیان از بغداد با پرواز اضطراری

سازمان حج و زیارت: اعزام کاروان ها به عراق فعلا لغو شد/ سازمان هواپیمایی: تلاش برای بازگرداندن ایرانیان از بغداد با پرواز اضطراری

روز جدید خوشخو معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: تمامی پروازهای ایران به عراق تا اطلاع ثانوی لغو شده و هیچ پروازی از ایران به عراق انجام نخواهد شد. در حال تلاش و هماهنگی یک پرواز اضطراری برای بازگرداندن ایرانیان از عراق و بغداد هستیم که در حال حاضر در فرودگاه هستند. امیدواریم این پرواز امروز انجام شود. سازمان حج و زیارت در اطلاعیه ای اعلام کرد: زائران ایرانی مقیم عراق سالم و سلامت هستند و اعزام کاروان ها فعلا لغو شده است.

رئیس ستاد مرکزی اربعین گفت: به زائران توصیه می شود از سفر به عراق موقتا خودداری کنند.

خوشخو، معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری به صداوسیما گفت: تمامی پروازهای ایران به عراق تا اطلاع ثانوی لغو شده و هیچ پروازی از ایران به عراق انجام نخواهد شد.

وی گفت: در حال تلاش و هماهنگی برای انجام یک پرواز اضطراری برای بازگرداندن ایرانیان عراقی و بغدادی هستیم که هم اکنون در فرودگاه هستند. امیدواریم این پرواز امروز انجام شود.

سازمان حج و زیارت در اطلاعیه ای اعلام کرد: زائران ایرانی مقیم عراق سالم و سلامت هستند و اعزام کاروان ها فعلا لغو شده است.

در پی حوادث عراق، سفارت ایران در بیانیه ای تاکید کرد که زائران ایرانی از سفر به شهرهای بغداد، قاضیمین و سامرا خودداری کنند.

در این بیانیه آمده است: سفارت جمهوری اسلامی ایران در بغداد به تمامی زائران و هموطنان عزیز ایرانی که در شهرهای عتبات عالیات، کربلای معلی و نجف اشرف و کاظمین حضور دارند، می رساند. از آنان تقاضا می شود با توجه به مقررات منع آمد و شد از سوی دولت محترم عراق تا اطلاع ثانوی از تردد به شهرهای بغداد، قاضیمین و سامرا خودداری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید