سازمان فضای مجازی بسیج پیشگام در تولید محتوای دیجیتال است


ساعت: 12:55
تاریخ انتشار: 26.08.1401
کد خبر: 1911675

ابوالحسن صفدری با بیان اینکه سازمان فضای مجازی بسیج در تولید محتوای دیجیتال پیشگام است، گفت: برگزاری چنین رویدادهایی و معرفی این افراد به ادارات استانی که به دنبال شناسایی جوانان مستعد در این حوزه ها هستند می تواند جوانان را به حضور تشویق کند. بیشتر باش

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصرهامون ؛ ابوالحسن صفدری مدیرکل انتقال خون سیستان و بلوچستان گفت: سازمان فضای مجازی بسیج در تولید محتوای دیجیتال پیشگام بوده و در فرهنگ سازی رسانه های دیجیتال رسالت مهمی بر عهده دارد. و هدایت و ارتقای جوانان در ایجاد محتوایی که شایسته تقدیر و تشکر است نقش دارند.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص اعلام گام دوم انقلاب افزود: باید در مقابل نظام سلطه پیشرفت کنیم و زمانی موفق هستیم که بتوانیم حرفی برای گفتن داشته باشیم.

این مسئول با بیان اینکه جوانان کشورمان در 43 سال از انقلاب اسلامی به خوبی کلمه توانایی را به نمایش گذاشته اند، ادامه داد: اگر زمینه های بروز استعدادهای جوانان فراهم شود، مطمئنم موفق و پیروز خواهیم شد. در این منطقه.» این بود.

وی با بیان اینکه برگزاری چنین رویدادهایی باعث ایجاد انگیزه و دیده شدن برای جوانان می شود، تصریح کرد: رویداد تولید محتوای دیجیتالی که بیش از 48 ساعت طول می کشد با وجود همه سختی های جوانان در این چهار سال از سراسر استان در این رویداد حضور پیدا کردند. ، که ایجاد شد منجر به کشف استعدادهای خوب شد و محتوای ایجاد شده یک محصول موثر خریداری شده توسط یک سازمان بود.

صفدری بیان کرد: وظیفه ما ایجاد فضایی برای جوانان مستعد و باهوش است چرا که مقام معظم رهبری به شرکت های دانش بنیان ارزش داده و آثار و برکات آن در کشور دیده شده است.

مدیرکل انتقال خون استان به ضرورت ایجاد اپلیکیشن فرهنگ اهدای خون توسط این اداره کل اشاره کرد و گفت: برگزاری چنین رویدادهایی و معرفی این افراد به ادارات کل استانی که به دنبال شناسایی جوانان مستعد در این مناطق هستند، می تواند موجب تشویق و ترغیب این افراد شود. جوانان برای بازدید بیشتر. بودن

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید