ساپینتو اشاره به مجیدی را پس داد!

ریکاردو ساپینتو در حاشیه مراسم افتتاحیه جام جهانی گفت: اول ساپینتو: دراگان اسکوچیچ در تیم ملی خوب کار می کند و شایسته حضور در جام جهانی است.

وی درباره تساوی تیم فوتبال استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان تصریح کرد: بازی سختی بود اما در مجموع خوب بود. بازی در دمای 40 درجه بسیار سخت بود. هنوز راه زیادی تا کسب عنوان قهرمانی باقی مانده است. نتایج نزدیک است و بازی های زیادی تا پایان لیگ داریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص اظهار نظرش درباره عملکرد استقلال با فرهاد مجیدی در فصل گذشته خاطرنشان کرد: گاهی ترجمه مادری نیاز به کار دارد. وقتی اینجا آمدم گفتم مربیان قبلی خوب کار کرده اند و قهرمانی را به آنها تبریک گفتم. آنها هرگز باختند. سوالی در مورد دفاع و نظم آنها مطرح شد و گفتم استقلال فصل گذشته نظر دیگری داشت چون فشرده بازی می کرد و امتیاز مطمئنی داشت. ایده سرمربی قبلی این بود که فشرده کار کند، اما تصور من از بازی متفاوت است. ایده من این است که تهاجمی بازی کنم. من دوست دارم به جلو پرس کنم و بازی را کنترل کنم و کار آسانی برای انجام این کار نداریم.

ساپینتو درباره غیبت کاوه رضایی در استقلال یادآور شد: امیدوارم رضایی برگردد. اتفاقاتی افتاده که خارج از کنترل من است و امیدوارم در قسمت مهم فصل کاوه را داشته باشیم.

وی درباره برخی اظهارنظرها درباره غیبت پلی میکر در استقلال گفت: ما نسبت به گذشته سیستم متفاوتی داریم و می توانیم با پلی میکر یا بدون پلی میکر بازی کنیم. این مشکل به نوع بازی بستگی دارد و بازیکنان حاضر به بازی در این شرایط هستند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که آیا از کیفیت بازیکنان خود راضی است یا خیر، گفت: بله همه تلاش می کنند. بازیکنانی هستند که فرصت بازی نداشته اند و در زمان خود بازی خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید