سردار سلیمانی مقابل مثلث یهود، عربی و غربی پیروز شد

ساعت: 21:30
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1796525

نایب رئیس مجلس گفت: وقتی مثلث یهود، عربی و غربی متحد شدند، سردار سلیمانی با دشمنان اسلام روبرو شد و پیروز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از گلستان ما ; سید محمد حسینی امشب همزمان با سالروز شهادت سردار معزز اسلام و ایران، شهید حاج قاسم سلیمانی در گرگان اظهار داشت: خدمت رسانی به مردم باعث شد که همه سردار سلیمانی را دوست داشته باشند و همه گروه ها در مراسم تشییع این شهید بزرگوار شرکت کردند. ” .

نایب رئیس مجلس ادامه داد: سردار سلیمانی پس از هشت سال پاسداشت مقدس، 41 سال صحنه جنگ را ترک نمی کند و چنین فردی در دنیا پرورش می یابد و اقبال مردم نشان می دهد که خداوند اجر مخلص او را می دهد. خدمتکاران. “

حسینی خاطرنشان کرد: این مقام محمود حاج قاسم سلیمانی به دلیل پیوند قوی با خداوند و ارتباط با ائمه اطهار علیهم السلام است.

وی افزود: داعش سعی کرد سامره را بگیرد و سردار سلیمانی در مقابل داعش ایستاد و با تمام توان از آن دفاع کرد، در حالی که دولت ها در مقابل حمله به داعش تسلیم شدند.

این مسئول خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی گروه های مختلف مردمی را علیه داعش سازماندهی کرد و از جانبازان و شهدای جوانی همچون شهید حاجی جذب کرد.

حسینی خاطرنشان کرد: زمانی که مثلث یهود، عربی و غربی متحد شدند، سردار سلیمانی با دشمنان اسلام روبرو شد و پیروز شد.

وی افزود: دیدیم همانطور که سردار سلیمانی وعده داده بود، پایگاه داعش در منطقه متلاشی شد و سردار سلیمانی این شورش و سرطان ایجاد شده را ریشه کن کرد.

نایب رئیس مجلس افزود: همچنین در مذاکرات شاهد بودیم که سردار سلیمانی توانست طرف مقابل را متقاعد کند و روس ها را به مبارزه با داعش و جلوگیری از تجزیه کردستان عراق وادار کند.

حسینی گفت: رهبری حاج قاسم در بحران بود و در عملیات های سخت و سخت و امکانات نابرابر جنگ را رهبری می کرد.

وی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند سلیمانی آدم نیست راه و مکتب است و از این به بعد باید سردار سلیمانی را نگاه کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید