پیشنهاد امام جمعه خرم آباد برای تشکیل «سرزمین و حکومت یهود» در آمریکا یا کانادا

حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در خطبه های نماز عید سعید فطر با اشاره به اینکه روزه عید سعید فطر روزی است که انسان های خوب برای عبادت و خدمت تلاش می کنند، اظهار داشت: کسانی که در ماه مبارک رمضان روزه نگرفته و عمدا خدمت کرده اند، ضرر و زیان دیده اند.

فرمود: به فرموده حضرت علی (ع) اجتماع مردم در مساجد برای نماز عید فطر مانند اجتماع عظیم روز قیامت است.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه هر عید طبیعی می تواند آغازی دوباره برای روزه داران باشد، گفت: هرکسی با توجه به استعداد و توانایی خود می تواند از این یک ماه بهره مند شود.

شاهرخی خاطرنشان کرد: عید سعید فطر روزی است که زندگی انسان از نو آغاز می شود، از آنجایی که انبیا، اولیا، صالحان و صالحان بهترین دستاوردها را در ماه مبارک رمضان جمع کردند، باید در حفظ مواهب معنوی این ماه تلاش کنیم. .

وی تاکید کرد: در پایان ماه مبارک رمضان باید نقایص اخلاقی مانند: لجاجت، خودشیفتگی، کینه توزی، بی وفایی، منفعت طلبی، تهمت، ریا، تکبر و سایر رذایل اخلاقی را از خود بزداییم.

امام جمعه خرم آباد در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه ما ملتی هستیم که بیش از 40 سال از استقلال و اقتدار خود دفاع کرده ایم، گفت: تلاش می کنیم با قدرت و دشمنان به قله های پیشرفت مادی و معنوی برسیم. تلاش برای ایجاد موانع در مسیر

شاهروحی خاطرنشان کرد: رئیس جمهور سابق آمریکا صحبت از هزینه هفت تریلیون دلاری در غرب آسیا کرده بود و این را هم مطرح کرده بود، همه این هزینه ها دستاوردی نداشته است و این به معنای شکست آمریکا در منطقه است.

وی تاکید کرد: بدانیم دشمن اصلی ما آمریکای جنایتکار و رژیم اشغالگر قدس است، امروز جمهوری اسلامی ده برابر گذشته قدرتمندتر شده و رهبری منطقه را به دست می گیرد.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه دو میلیون یهودی مهاجر مهاجرت کرده به سرزمین های اشغالی احساس ناامنی و تمایل به بازگشت دارند، گفت: پیشنهاد ما به کشورهایی که رژیم اشغالگر را در منطقه ایجاد کردند این است که قبل از فروپاشی به سرزمین های اشغالی بازگردند. تدارک رژیم اشغالگر برای مهاجران یهودی.

وی گفت: مسلمانان، مسیحیان و یهودیان ساکن منطقه باید با برگزاری انتخابات حکومت خود را ایجاد کنند اما پیشنهاد ما ایجاد سرزمینی در کشوری مانند آمریکا و کانادا برای مهاجران یهودی است.

امام جمعه خرم آباد گفت: البته انگلیس، آلمان و فرانسه نیز می توانند برای مهاجران یهودی سرزمین و حکومت تشکیل دهند.

وی توضیح داد: برای ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز، پیشنهاد می‌کنیم هفت تریلیون دلاری را که صرف جنگ افروزی می‌کنند، برای ایجاد زیرساخت‌ها برای مهاجران یهودی هزینه کنند.

امام جمعه خرم آباد خاطرنشان کرد: نظام دیپلماسی کشور باید در این زمینه با کشورهای اسلامی، اتحادیه عرب و کنفرانس اسلامی مشورت کند و از مجمع عمومی سازمان ملل متحد کمک بگیرد تا زمینه ساز صلح در منطقه شود.

دیدگاهتان را بنویسید