سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی راه مقاومت را به جبهه مقاومت اسلامی نشان داد

معاون بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس:

نایب رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: شهید سرلشکر حاج قاسم سلیمانی راه مقاومت را به جبهه مقاومت اسلامی نشان داد.

به گزارش خبرگزاری موج از استان قم

سردار سرتیپ نبی سهرابی روز یکشنبه در مراسم اختتامیه دومین جشنواره ملی شهادت در قم گفت: جنگ غزه و جنایات وحشیانه. اسرائيل این یکی از موضوعات روز است که در آن جا برای ورود جدی نویسندگان وجود دارد.

معاون بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: سازمان هنری حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس به زودی آموزش فیلمنامه نویسی و فیلم کوتاه را در دستور کار خود قرار می دهد. دستور جلسه.

وی با بیان اینکه سردار فقید حاج قاسم سلیمانی راه مقاومت را به جبهه مقاومت اسلامی نشان داد، خاطرنشان کرد: حوادث و رشادت های جبهه مقاومت منشأ سناریوهای بسیاری است که باید توسط هنرمندان به منصه ظهور برسد.

سهرابی با تاکید بر اینکه تبیین نفاق اروپا و حمایت نظامی آمریکا از رژیم صهیونیستی باید در قالب هنر به مردم جهان نشان داده شود، گفت: دوران ظلم و فریب رژیم صهیونیستی و مدافعان حقوق بشر به پایان رسیده است و لازم است از ظرفیت فضای مجازی استفاده شود و از فناوری برای بیان مظلومیت مردم غزه نهایت استفاده را برد.

وی تصریح کرد: جشنواره شهادت قلم می تواند آغاز راه جدیدی در عرصه فیلمنامه نویسی به ویژه در امور دینی و ارزشی کشور باشد.



آیا این خبر مفید بود؟