سرزمین های نور به عرش متصل است


ساعت: 15:09
تاریخ انتشار: 1400/12/17
کد خبر: 1814041

سردار شهسواری گفت: سرزمین های نور مقدس است زیرا پیوند مردم روی فرش با جهان بر عرش است.

به گزارش راه دانا به نقل از اروم نیوز، سردار حبیب شهسواری در مراسم بدرقه و اعزام کاروان دانش آموزان آذربایجان غربی به مناطق عملیاتی اظهار داشت: این سفر یک سفر معنوی است و باید فرصت این سفر فراهم شود. به طور موثر استفاده می شود. . “

وی با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس ریشه در مکتب عاشورا و کربلا دارد، افزود: انقلاب ما الهام گرفته از مکتب عاشورا و حضرت اباعبدالله الحسین(ع) بود.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس با دستان خالی اما با دلهای مومن در برابر دروغ و صفوف ارتش های استکباری جهان و کسانی که با انقلاب اسلامی نجنگیدند ایستادند. “

سردار شهسواری با اعلام اینکه امام لنگرگاه وحدت و اقتدار یک جامعه است، تصریح کرد: مردم با پیروی از هدایت های صالح و ایمان و امید به خدا در مقابل دروغ و استکبار ایستادگی کردند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی همچنین به نقش بی بدیل اقشار مختلف جامعه در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: دانش آموزان از اقشاری ​​بودند که نقش آنها در دوران دفاع مقدس مشهود است.

وی با بیان اینکه سرزمین های نور رکاب شهداست و کاروان های راهیان نور به این مکان ها اعزام می شوند، تصریح کرد: جایی که شهید بر زمین افتاد فرشته ای نازل شد و در واقع سرزمین های نور جایی است که فرشتگان نازل می شوند.”

سردار شهسواری با بیان اینکه رزمندگان اسلام برای پایداری دین مبین اسلام با خدا معامله کردند، افزود: سرزمین های نور مقدس است زیرا رابط انسان ها به عرش است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید