سفرهای راهیان نور ترویج سبک زندگی شهدای جوان / ضرورت حمایت کارکنان از عملیات بزرگ فرهنگی سفر به سرزمین نور


ساعت: 20:36
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۸
کد خبر: 1814396

استیلی گفت: معنویت و نفوذ راهیان نور بر هیچکس پوشیده نیست و راهیان نور با حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس مملو از معنویت شهدا می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمید استیلی سرپرست تیم ملی فوتبال با اشاره به تاثیرگذاری اردوهای راهیان نور گفت: معنویت و تاثیر راهیان نور بر هیچکس پوشیده نیست و راهیان نور با حضور در مناطق دفاع مقدس سرشار از معنویت شهدا هستند. «ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، الگوسازی از سیره شهدا در بین جوانان.

وی ادامه داد: امنیت کشور ما حاصل خون شهداست و راهیان نور بهترین فرصت برای دیدار با شهدای درگذشته است تا کشورمان در امنیت باشد.

استیلی تاکید کرد: البته مسئولان باید توجه بیشتری به راهیان نور داشته باشند چرا که این سفرهای معنوی می تواند نقش بسزایی در افکار و اندیشه های جوانان ایرانی داشته باشد.

سرپرست تیم ملی فوتبال افزود: قطعا حضور ورزشکاران و هنرمندان در راهیان نور می تواند الگوی خوبی برای جوانان امروزی باشد تا آنها نیز از سفر به مناطق عملیاتی حرم مطهر تجربه کسب کنند.

وی در پایان افزود: اخلاص و نیت پاک شهدا هرگز فراموش شدنی نیست و هر چه بتوانیم راه شهدا را ادامه دهیم، مشکلات کشور کمتر می شود و الگوسازی از سیره و عملکرد شهدا خواهد بود. شهدا می توانند بسیاری از مشکلات کشور ما را حل کنند.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید