سرقت نذورات عید فطر در سایت دیوار شکار شد / جنایتکار

سرقت نذورات عید فطر در سایت دیوار شکار شد / جنایتکار

فردی که با انتشار آگهی برای دریافت پیشنهاد عید قربان در سایت دیور از مردم کلاهبرداری می کرد، دستگیر شد.

رئیس پلیس فتایی استان اصفهان گفت: در پی شکایت چند نفر مبنی بر کلاهبرداری 30 میلیون تومانی توسط فردی ناشناس در سایت دیور به بهانه دریافت پیشنهاد برای کربان بایرام، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت. پلیس.

سرهنگ مرتضوی افزود: در بررسی ها مشخص شد که شاکیان با آگهی پیشنهادی عید سعید قربان در سایت دیوار مواجه شده و برای پرداخت هزینه پیشنهادات خود با آگهی دهنده تماس گرفته و پس از جلب اعتماد با ارائه شماره کارت، کمک های خود را دریافت کرده اند. خیرین

فرمانده انتظامی استان فتح افزود: مالباختگان پس از واریز وجه به حساب متهم متوجه کلاهبرداری از آنها شدند و آگهی دهنده از پاسخگویی به تماس آنها امتناع و آگهی را حذف کرد.

به گفته وی، پس از طرح این شکایت، با بررسی مدارک و شهادت شاکی، در نهایت هویت متهم مشخص شد و وی طی یک عملیات ویژه بازداشت و تحویل مقامات قضایی شد.

فرمانده انتظامی استان فتای به مردم توصیه کرد: هرگز افرادی را که در سایت های پروکسی و شبکه های اجتماعی و منابع غیر رسمی و غیرمعتبر ادعای خیر می کنند باور نکرده و مراقب ترفندهای سودجویان و کلاهبرداران باشند.

وی همچنین از مردم خواست تخلفات صورت گرفته در فضای مجازی را از طریق سایت پلیس فتا به نشانی Cyberpolice.ir (بخش مرکز اورژانس سایبری) گزارش کنند.

دیدگاهتان را بنویسید