سرمایه صندوق پژوهش و نوآوری زنجان ۱۱ برابر شده است


ساعت: 13:22
تاریخ انتشار: 1401/01/15
کد خبر: 1819458

رئیس پارک علم و فناوری استان زنجان گفت: سرمایه صندوق پژوهش و نوآوری استان زنجان با کمک استاندار و استاندار 11 برابر شده و به 33 میلیارد تن رسیده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی آذر پیوند در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با بیان اینکه اخیرا تفاهم نامه ای با ICT پارک برای توسعه اکوسیستم علم و فناوری استان زنجان منعقد شد، گفت: استان زنجان تقریبا یکی از آخرین استان هایی است که پارک علم و فناوری از نظر علمی در آن ایجاد شده است. و اکوسیستم فناوری .

وی افزود: با این حال سه پارک و چندین مرکز رشد در استان وجود دارد و یکی از برنامه های اصلی در استان توسعه این اکوسیستم است. در این شرایط سرمایه صندوق پژوهش و نوآوری استان با کمک استاندار و استاندار 11 برابر شده و به 33 میلیارد تن رسیده است.

رئیس پارک علم و فناوری زنجان با بیان اینکه به دنبال زمینی برای احداث پارک علم و فناوری در استان هستیم، گفت: کارکنان نیز در تلاش برای ایمن سازی این زمین هستند.

وی با بیان اینکه استان زنجان اولین استانی بود که با ICT پارک تفاهم نامه امضا کرد، گفت: وجود پارک ICT مزایای زیادی برای استان دارد، بنابراین تعداد استارت آپ های مورد حمایت را افزایش می دهد.

خطر پیوند با اشاره به اینکه در حال حاضر 126 مرکز فناوری در پارک استان زنجان وجود دارد، گفت: البته سایر مراکز فناوری در پارک علمی اصلی، مرکز رشد دانشگاه زنجان، مرکز رشد دانشگاه آزاد و مرکز رشد جهاد دانشگاهی فعالیت می کنند. “

رئیس پارک علم و فناوری استان زنجان با اشاره به اینکه انعقاد قرارداد ICT ما را بر آن داشته تا 40 هسته فناوری دیگر را تهیه کنیم، گفت: قرار است اکوسیستم پارک علم و فناوری استان در حوزه ICT یکپارچه شود. .

وی با بیان اینکه حوزه ICT فقط کامپیوتر نیست، گفت: در هفت حوزه مانند گلخانه های هوشمند، ربات ها تولید محتوا نامیده می شود.

آذر پیوند گفت: 100 ایده از استان جمع آوری و 40 ایده با وام حمایت می شود. این در حالی است که طبق توافق در حال حاضر 4 میلیارد تن سرمایه اولیه برای حمایت از این ایده ها وجود دارد که اگر وام بهتر عمل کند، این وام می تواند افزایش یابد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید