سرمایه گذار آداک باید سازه را جمع کند و زمین را به شهرداری تحویل دهد

ساعت: 13:57
تاریخ انتشار: 14/02/1400
کد خبر: 1786653

عظیمی در واکنش به انتشار سیگنال تخلف در ساخت مجتمع تجاری در هسته مرکزی شهر اعلام کرد: سرمایه گذار آداک باید نسبت به جمع آوری سازه و واگذاری زمین به شهرداری اقدام کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ابوالقاسم عظیمی سرپرست شهرداری تربت حیدریه در گفت و گو با خبرنگار صبح توس؛ وی در پاسخ به سوال تخلف از گردنه آداک اعلام کرد: شهرداری تربت حیدریه در راستای حفظ منافع عمومی شهر و شهروندان، موضوع مجموعه آداک را رصد و از طریق مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف می کند.

وی افزود: مدتی است که موضوع فسخ قرارداد سرمایه گذار مجتمع آداک و با پیگیری های متعدد مطرح شده و شهروندان خواستار شفافیت هستند.

عظیمی گفت: در سال 1395 قراردادی بین شهرداری و سرمایه گذار آداک به مدت 5 سال منعقد شد که مدت قانونی آن 17 آذرماه سال جاری به پایان می رسد.

سرپرست شهرداری تربت حیدریه افزود: در این قرارداد متولی باید برای ساماندهی برخی مشاغل بازار موقت با ساختار سبک معرفی می کرد. متأسفانه تخلفات متعددی از سوی سرمایه گذار صورت گرفت و دستگاه نظارت شهرداری به وظایف خود به درستی عمل کرد.»

عظیمی خاطرنشان کرد: اخیراً شهرداری تذکرات لازم را به متولی این مجموعه داده و از آن خواسته شده است که سازه این مجموعه را جمع آوری و طبق قرارداد به موقع و بر اساس تعهد و بند زمین را به شهرداری تحویل دهد. در قرارداد

وی افزود: در حال حاضر شهرداری اخطار لازم را برای پایان مدت قرارداد به سرمایه گذار ارسال کرده و در صورت عدم اقدام وی برابر مقررات برخورد قانونی خواهد شد.

عظیمی گفت: موضوع تخلفات متولی در خصوص عدم پرداخت حق السهم شهرداری به قوه قضائیه نیز اعلام شده و در حال رصد است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید