سرنخ هایی از قاچاق برخی کالاهای اساسی در کرمانشاه/ ضربه سنگینی به آنها وارد شد


ساعت: 13:02
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۶
کد خبر: 1890585

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمانشاه گفت؛

سید قاسمی آزادانی گفت: با قاچاق کالاهای اساسی برخوردهای جدی صورت گرفت و به برخی تحرکات که در خط مقدم استان بود ضربات سنگینی وارد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصاد نیوز، سید قاسمی آزادانی امروز چهارشنبه در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمانشاه که در استان برگزار شد، اظهار داشت: مشکل مبارزه با قاچاق کالا و ارز توسط ستاد مرکزی رصد و پیگیری می شود.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمانشاه افزود: با توجه به حجم بالای قاچاق، رئیس جمهور در بخشنامه ای بر تسریع و تاکید بر رسیدگی به معضل قاچاق سازمان یافته تاکید کرد و خواستار هم افزایی برای جلوگیری از این معضل شد.

وی خاطرنشان کرد: در زمینه قاچاق کالاهای اساسی معاملات جدی صورت می گیرد و برخی تحرکات که در استان پیشتاز بوده اند ضربه سختی خورده است.

قاسمی گفت: یکی از دلایل اصلی قاچاق، اختلاف قیمت است که قاچاق را برای قاچاقچیان سودآور می کند.

وی با اشاره به تبعات اقتصادی قاچاق کالا و ارز گفت: قاچاق کالا در حوزه اقتصادی می تواند منجر به کاهش سطح اشتغال و بیکاری شود بنابراین مبارزه با این معضل نقش مهمی در ایجاد اشتغال برای جوانان دارد.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمانشاه با اشاره به اینکه نظارت در این زمینه باید با حساسیت و دقت بیشتری انجام شود، افزود: در خصوص موضوع قاچاق کالا و انباشت مواد مورد نیاز مردم، ما بررسی های ظریف را برای افشای مجرمان تقویت کرده ایم و بدون کوچکترین تسامح در DNP و دادسرا معرفی خواهیم شد.

وی بیان کرد: حوزه فرهنگی می تواند بیشترین نقش را در مبارزه با قاچاق کالا داشته باشد از این رو مسئولیت کارگروه فرهنگ و تبلیغات را به حوزه هنری استان سپردیم.

در این جلسه مسئولان مربوطه نیز در خصوص موضوع قاچاق کالاهای اساسی مانند سوخت، آرد، دام و … مطالبی ارائه کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید