سرنوشت قیمت آرد و نان پس از اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها


ساعت: 09:37
تاریخ انتشار: 30.04.1401
کد خبر: 1884547

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و استاندار بختیاری تشریح کرد؛

محمدکاظم منزوی گفت: با اجرای فاز دوم ارشاد، یارانه آرد به طور کامل آزاد می شود و نانوایان تنها با پخت نان می توانند سهمیه آرد بگیرند، بر اساس اعلام وزارت کشور، زمانی که قیمت نان آزاد شود. ، کد ملی افراد دریافت کننده آرد شمارش و اعلام شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ محمدکاظم المزوی صبح امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: برخی نانوایی ها با مشکلات متعددی از جمله مالکیت مشکوک یا نامشخص، مشکل در پیگیری سهمیه آرد، عدم شناسایی مجوزهایی مانند پروانه کسب و … درگیر هستند. ، این مشکلات باید تغییر کنند تا نانوایی به دستگاه کارتخوان مجهز شود.


وی افزود: مشکل دوم مشکل نانوایان خانگی است، نانوایان خانگی زحمت استفاده از دستگاه کارتخوان را ندارند، آمار این موارد تقریباً اعمال نمی شود.


معاون هماهنگی امور اقتصادی چهارمحال و استاندار بختیاری ادامه داد: مشکل دیگر آرد عشایری است که با مشکل مواجه است.


منزوی بیان کرد: با اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه آرد به طور کامل آزاد می شود و تولیدکنندگان نان تنها با پخت نان می توانند سهمیه آرد بگیرند و بر اساس اعلام وزارت کشور در زمان آزاد شدن قیمت نان، کد ملی افرادی که آرد دریافت می کنند باید شمارش و اعلام شود.


وی خاطرنشان کرد: پس از آزاد شدن قیمت آرد، تولیدکنندگان نان باید یا آرد یارانه ای بگیرند یا یارانه ای دریافت کنند و این امر با اعلام کد ملی در وزارت کشور انجام می شود.


معاون هماهنگی امور اقتصادی چهارمحال و استاندار بختیاری افزود: دولت قیمت آرد را افزایش نمی دهد، آرد در اختیار نانوا قرار می گیرد که با هزینه هایی که در این بین انجام می شود نان را افزایش می دهد.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید