«سرهنگ هادی موسوی» فرمانده یگان پدافند شهرداری تهران شد


ساعت: 09:40
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۶
کد خبر: 1839177

با حکم شهردار تهران، سرهنگ موسوی به عنوان فرمانده یگان پدافند شهرداری تهران معرفی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی مرکز تهران، شب گذشته شورای معاونین و شوراهای شهر تهران عصر یکشنبه 24 اردیبهشت 1401 با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران برگزار شد.

زاکانی در ابتدای این نشست گفت: امیدواریم با تعامل و همکاری دو مجموعه شهرداری تهران و فرجا فصل جدیدی باز شود تا بتوان از ظرفیت ایجاد شده بین دو دستگاه به نحو احسن استفاده کرد. “

شهردار تهران ادامه داد: ارتقای جایگاه شهرداری تهران از یک نهاد خدماتی ساده به یک نهاد خدماتی اجتماعی شرایطی را برای ما فراهم می کند که بر اساس این شرایط، مسئولیت هایی را به ما تحمیل می کند.

زاکانی گفت: همه چیز در تحول و چشم انداز تحول در مجموعه حکمرانی شهری نباید چیزی جز افزایش خدمات، تغییر و پیشرفت در همه ابعاد جامعه باشد.

در ادامه این جلسه سرهنگ سیدهادی موسوی به عنوان فرمانده یگان پدافند شهرداری تهران معرفی شد که از سوابق وی بازرسی پلیس پیشگیری می باشد.

بر اساس حکم شهردار پایتخت، سرهنگ هادی موسوی به مدت ۳ سال به عنوان «فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران» و «مشاور شهردار در امور انتظامی، حفاظتی و مراقبتی» انجام وظیفه خواهد کرد.

سردار محمد کریم بیات پیش از این فرمانده یگان پدافند شهرداری تهران بود که در آذرماه 1400 به دلیل بیماری عروق کرونر در کشور ماندگار شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید