سطح و زیرسطح دریایی در اختیار دلیرمردان کشور / ناوشکن های ایرانی امنیت پایدار را برای تجارت دریایی به ارمغان آورده اند.

ساعت: 10:45
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۹
کد خبر: 1793542

اجزای قدرت نظامی یکی پس از دیگری آشکار می شود.

برای داشتن یک اقتصاد پویا به ویژه از نظر بازارهای جهانی باید امنیت و سلامت کالاهای تجاری را تضمین کنیم که در این راستا با حضور پررنگ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امنیت دریایی نه تنها برای کشور ما بلکه برای سایر کشورها از قبل ارائه شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز; در سال های اخیر بارها اخبار دزدی دریایی و حتی آدم ربایی در دریاهای جهان و اقیانوس های دور منتشر شده است.

اقدام دلالان و فرصت طلبان در دریا برای دستیابی به منافع اقتصادی دیگر کشورها با آدم ربایی و تهدید به مرگ همراه است.

کشورهای منطقه برای تضمین امنیت کالاهای تجاری و حضور پررنگ در دریا به ویژه در مبارزه با دزدی دریایی در برنامه های کاری خود پادمانی را لحاظ کرده اند. من نمی دانستم.

حضور نیروهای عالی رتبه دریایی در آب های منطقه ای و فرامنطقه ای نشان از رشد نظامی در حوزه دریا دارد.

حضور سطح در دریا از یک سو امنیت دفاعی کشور را ایجاد کرد و از سوی دیگر این حضور امنیت کشتی های تجاری را برای همه کشورها محقق کرد.

اما مهم ترین نکته ای که به درستی می توان به آن اشاره کرد حضور مستمر نیروی دریایی کشور در آبراهه های دریایی و اقیانوسی است.

ساخت زیردریایی های منحصربفرد برای مراقبت و امنیت زیر دریا نیز یکی از امکانات و مولفه های نیرو است که هر کشوری به این کیفیت دست نیافته است اما امروزه این قدرت در دریا توسط تمامی نیروهای دریایی کشور شناخته شده است. .

15b2be45 e3fb 41d6 b3b9 369716ea300f خبر خاکستری

قایقرانی در آبهای بین المللی با نماد صلابت ایرانی

معاون هماهنگ کننده ارتش از ناوشکن الوند به عنوان یکی از اجزای قدرتمند ناوگان یاد کرد و گفت: این ناوشکن با این امکانات توانایی حضور در دریاهای دوردست و حفظ وضعیت فعلی امنیت اقتصادی کشور را دارد.

دریادار حبیبلا سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش در نشست خبری گفت: بازسازی و تعمیرات اساسی ناوشکن جمهوری اسلامی ایران الوند به پایان رسید و ناوشکن به چرخه عملیاتی بازگشت.

وی افزود: این ناوشکن در اندازه‌های مختلف بدنه، سازه‌ها و انواع سلاح‌ها و سلاح‌ها، تجهیزات ناوبری و مهمات قرار دارد که یکی از اجزای سازنده انرژی در دریاهای دوردست خواهد بود.

4f0a764b 0ac3 448f 8e8f 80eaec732bf6 خبر خاکستری

الوند وضعیت فعلی امنیت اقتصادی کشور را حفظ می کند
رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: این ناوشکن با این امکانات توانایی حضور در صفوف و حفظ وضعیت فعلی امنیت اقتصادی کشور را دارد.

وی افزود: اتصال این ناوشکن به ناوگان بر اساس تلاش فراوان کارشناسان فنی نداجا صورت گرفته است. این ناوشکن سالهاست کار می کند و مشکلاتی وجود دارد که این عزیزان آپدیت های جدید سخت افزاری و سخت افزاری و نرم افزاری را به فینیش اضافه کرده اند.

امیر دریادار سیاری گفت: روز گذشته ناوشکن به ناوگان نداجا اضافه شد. حضور ناوگان جمهوری اسلامی در دریاهای دور با این ناوشکن ها انجام می شود. آب های دور در حال حرکت در بقیه نقاط جهان هستند.

وی با اشاره به کشف و اضافه شدن زیردریایی مرطوب زیردریایی به ناوگان، گفت: این زیردریایی تجهیزات ویژه تکاوران ویژه است که برای عملیات های ویژه و پیشرفته ای که زیر زیردریایی انجام می شود استفاده می شود.

رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: کار با این زیردریایی با توجه به امکانات اندکی که در این زیردریایی وجود دارد مستلزم آموزش و صلاحیت کادری مجرب است اما همواره در انجام ماموریت ها موفق بوده اند. و به قدرتت وفادارم، می گویم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید