سفر رهبری به خراسان شمالی توسعه استان را تا یک دهه سرعت می بخشد/ حضور نیروهای نظامی برای حفظ امنیت


ساعت: 13:26
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۱۹
کد خبر: 1902650

خجت الاسلام رضا نوری گفت: در سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی اعتبارات زیادی برای توسعه استان تخصیص یافت و یک دهه توسعه استان شتاب گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرترک از بجنورد، خجت الاسلام رضا نوری نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت 19 مهر سالروز سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی گفت: مردم شمال کشور. خراسانی غیور، متدین، مرزنشین، سرزنده، پرانرژی و شجاع است و سه هزار شهید فدای نظام و انقلاب کرده اند.

وی با اشاره به اینکه خراسان شمالی در 8 سال دفاع مقدس از جبهه های نبرد دور بود، گفت: اما در آن دوران سردارانی به نام نظام و بعدها سرلشکرهایی مانند شهید محمدزاده به عنوان شهدای اعتلای کشور تقدیم شدند. وحدت.

حجت الاسلام نوری افزود: مردم در همه صحنه ها حضور داشتند و یاری خداوند همیشه همراه این مردم بود، از جنگ هشت ساله گرفته تا ناآرامی های داخلی و تحریم ها، خدا همیشه همراه مردم و نظام بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه خدا را شاکریم که رهبری فرزانه و فرزانه داریم، افزود: مردم قدردان این رهبری هستند، رهبری که همه دشمنان بر علیه او اتاق فکر و توطئه های زیادی درست کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: در مواقع حساس شاهد این هستیم که با بیانات و بیانات مقام معظم رهبری همه فتنه ها خاموش و دلها مستحکم می شود و در نهایت سنگی که دشمن برای ضربه زدن به این مردم برداشته، به ثمر نمی رسد.

حجت‌الاسلام نوری با اشاره به توطئه اخیر دشمن گفت: مقام معظم رهبری با تعابیر مناسب و بیان حقایق در جامعه نشان دادند که مردم مقتدر هستند و به دلیل محدود بودن اجازه کشتن این افراد را ندادند. تعداد افراد بدن را از جامعه جدا کنید.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی یادآور شد: مقام معظم رهبری بابیانات نگذاشتند هنرمندان و ورزشکاران از پیکر این ملت جدا شوند و همه مردم در همه اقشار اعم از طلاب، روحانیون، تجار، معلمان جوانان، ورزشکاران، هنرمندان در وحدت، ناممکن ها را جمع می کنند.

وی گفت: سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی معنویت و نشاط را به ارمغان آورد و حضور همه مردم از هر قومیت اعم از شیعه و سنی گویش های مختلف را به زمین زد.

حجت الاسلام نوری افزود: این افراد با امام خود پیمان بستند، انقلاب کردند و اغتشاشات را فرو نشاندند و امروز به دنیا اعلام می کنند که ما همچنان در کنار امامشان هستیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در اتفاقات اخیر نیروهای انتظامی و نظامی برای حفظ امنیت مردم در صحنه حضور دارند تا اجازه ندهند یک مشت مردم و اشرار کشور را بر اساس خطرناک کنند. برنامه ریزی خارجی ها

انتهای پیام/ رحمانی

دیدگاهتان را بنویسید