سفر وزارتی به فریدونکنار بدون حضور خبرنگاران!


ساعت: 09:11
تاریخ ارسال: 10/07/1401
کد خبر: 1920307

لحظه بسیار ناخوشایند سفر وزیر آموزش و پرورش به فریدونکنار که ضعف بزرگ مدیریتی این شهرستان محسوب می شود، عدم اطلاع رسانی خبرنگاران برای حضور در این برنامه بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، این خبر کوتاه اما برای اهالی رسانه فریدونکنار بسیار تعجب آور بود. تیتر این خبر «حضور وزیر آموزش و پرورش در فریدونکنار» بود.

عصر سه شنبه 15 دی ماه در صفحه فرمانداری فریدونکنار خبری منتشر شد مبنی بر اینکه پس از باقرزاده نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس، نوری وزیر آموزش و پرورش برای اخذ اعتبار لازم برای پروژه های نیمه تمام به فریدونکنار سفر کرد. آموزش و پرورش آن استان، شهر را راه اندازی کرد و از یکی از مدارس فریدونکنار نیز بازدید کرد.

لحظه بسیار ناخوشایند سفر وزیر آموزش و پرورش به فریدونکنار که نقطه ضعف بزرگ فرمانداری این شهرستان محسوب می شود، عدم اطلاع خبرنگاران برای حضور در این برنامه بود.
البته شاید فرماندار و مجموعه فرمانداری نماینده مجلس را مقصر این سفر بدانند اما اگر اینطور فکر می کنند باید بدانند که اصحاب رسانه و افکار عمومی فرماندار را مسئول اصلی شهرستان می دانند و یک وزیر در کنار فرماندار و مدیرکل به فریدوکنار و خبرنگاران می آیند. آنها به این برنامه دعوت نمی شوند، این یک ضعف بزرگ برای آنها محسوب می شود.
شاید نماینده با اهداف پنهان و پنهان این سفر را سازماندهی کرده باشد یا مدیر اهداف و نظری داشته باشد اما مدیر باید بداند که خارج از اهداف و وظایف نماینده و مدیر باز هم مدیر باید پاسخگوی فریدوکنانار باشد. پس تنها افرادی که می توانند مصوبات سفر وزیر آموزش و پرورش را پیگیری کنند، اهالی رسانه هستند که با قلم و تصاویر خود وعده های مسئولان استانی و کشوری را یادآوری می کنند.
698c9e3b b2ec 4858 8982 9bf1dec8db6f خبر خاکستری

اما متاسفانه به دلیل عدم حضور خبرنگاران در سفر وزیر آموزش و پرورش به فریدونکنار مشخص نشد که این سفر چه نتایجی برای فریدونکنار داشته است. و چه مقدار از بودجه باید به پروژه های ناتمام آموزشی اختصاص یابد؟ و زمان پایان این پروژه ها چه زمانی است؟
همچنین این سفر می توانست فرصت بسیار خوبی برای وزیر باشد تا به سوالات مهمی در مورد آخرین وضعیت ارزشیابی معلمان و سردرگمی مسائل فرهنگی در مدارس و چگونگی برنامه ریزی دولت برای کشف و پرورش بهترین استعدادها در دانش آموزان پاسخ دهد. متاسفانه فرماندار این فرصت را در اختیار خبرنگاران قرار نداد.
در دولت قبل این پوشش ها و لایحه ها مرسوم بود اما انتظار می رود کارگزاران دولت انقلاب رویه گذشته را اصلاح کنند و با شفافیت کامل همه برنامه ها و تصمیمات خود را از طریق اصحاب رسانه به اطلاع عموم برسانند.

انتهای پیام/


دیدگاهتان را بنویسید