سلام چوکای لیگ 1 با عبور از ارتش ها / درگیری عجیب در سرزمین ارتش! + ویدیو


ساعت: 14:02
تاریخ انتشار: 1380/02/14
کد خبر: 1839535

تیم فوتبال چوکا با پیروزی مقابل نیروی زمینی در صدر جدول لیگ 2 باقی ماند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رقابت حساس، مصمم و نفس گیر تیم پیشرو و آینده دار چوکای تالش و نیروی زمینی گروه دوم گروه «الف» در ورزشگاه غدیر تهران برگزار شد.

تیم برتر جدول لیگ 2 چوکای تالش میهمان تیم نیروی زمینی ارتش است. چوکا برای ادامه حضور و تثبیت نقاط حضور خود در لیگ برتر آزادگان مستقیما می جنگد و نیروی زمینی نیز برای ارتقای جایگاه خود در جدول و قرار گرفتن در جمع مدعیان برتر حضور دارد. این مسابقه به میزبانی ارتش برگزار شد و تمام تلاش خود را برای شکست چوکا انجام داد، اما آنچه که ارتشی ها از بیرون تا میانه میدان برای او در نظر گرفته بودند، نتوانست با 3 امتیاز در جاده پیشتاز شود.

چوکا در این دیدار با لباس آبی “لباس دوم” و نیروی زمینی با لباس مشکی وارد زمین شدند.


دفاع منطقی با ضد حمله

هرچند در نیمه اول بازی شاگردان حسن اشجری میدان را به بازیکنان میزبان یعنی نیروی زمینی تنگ کردند و اجازه ندادند بازیکنان این باشگاه قدیمی و خوش نام متوجه خواسته و تمرکز خود شوند. قدرت میدان تمام تلاش خود را کرد برنده نیمه اول باید زمین را ترک می کرد اما دفاع مستحکم و هافبک بازیگوش و متفکر چوکا اجازه نمی داد تا تفکرات ابهری سرمربی نیروی زمینی برنامه ریزی و اجرا شود.


پایان خوش با یک پنالتی طلایی

اما قسمت دوم بازی با تغییرات طلایی سرمربی خوش فکر و باتجربه چوکا حسن اشجری ورق را به سود این تیم خوش نام گیلانی ورق زد. محمد هادمی مهاجم سرعتی و تکنیکی چوکا در نیمه دوم با توپی زیبا به زمین آمد که با برخورد و در عین حال دو مدافع نیروی زمینی به زمین آمد، با ضربه محکمی که باعث این حرکت دیدنی شد، مدافع تیم را وادار کرد. نیروهای تیم زمینی، با تغییر جهت توپ و زدن یک پنالتی طلایی و سرنوشت ساز برای تیم خود.

داور در مرحله اول اشتباه را اعلام نکرد اما پس از مشورت با تیم داوری و دستیار چپش امتیاز پنالتی را اعلام کرد. تصمیم درست البته با توجه به تناقضات سرمربی، کادرفنی و بازیکنان تیم ارتش باعث شد تا داور برای دقایقی زمین را ترک کند و بازی را متوقف کند!

حسین حیدری بازیکن چپ پای چوکا که تاکنون 3 پنالتی برای چوکا به ثمر رسانده و سه بار عملکرد موفقی داشته است، این بار با مهارت توپ را وارد تور دروازه ارتش کرد. اگرچه داور برای بار اول پنالتی را مردود اعلام کرد و حکم به بازی مجدد داد، اما رسولی برای بار دوم هم توپ را به ثمر رساند تا ثابت کند که پنالتی زن قوی ای است.

چوکا در این دیدار عملکرد خوبی داشت و توانست با سه امتیاز مهم به ششمین پیروزی متوالی خارج از خانه دست یابد. در حالی که در لیگ 1 حضور داشت و صعود کرد، تا حد زیادی به طور مستقیم ثبات پیدا کرد.

نکته ارزشمند این مسابقات راهنمایی های هوشمندانه و تاکتیک های درستی بود که حسن اشجری در 7 دیداری که به عنوان سرمربی چوکا معرفی شد به کار گرفت و در نهایت برای او و چوکا موفق شد 6 برد و یک تساوی به دست آورد.

اشجری در این چند بازی همیشه نیمی از مربیان را برده است و بازیکنانی که به عنوان ذخیره وارد زمین شده بودند موفق شدند برای چوکا گلزنی کنند.

در این دیدار محمد هادمی به عنوان ذخیره وارد زمین شد و موفق شد نقش جدی در پیروزی چوکا داشته باشد و در مسیر هادمی یک پنالتی ایجاد شد.

در این بازی علی نامداری مالک باشگاه چوکا که سابقه حضور در هیات مدیره استقلال را در کارنامه دارد به همراه علی رضایی مدیرعامل این باشگاه و همچنین رضا رجبی کارشناس و بازیکن سابق استقلال استقلال و تیم ملی این دیدار را تماشا کردند.مکان ویژه. حسن اشجری به دلیل کارت قرمزی که چوکا با آبی پوشان در بازی قبلی گرفته بود، شاگردانش را از بین تماشاگران پیش انداخت.

ابهری سرمربی نیروی زمینی نیز در صحنه ای که داور برای چوکا پنالتی اعلام کرد به دلیل فحاشی، توهین و اعتراض به داور با کارت قرمز مستقیم اخراج شد. میزبان با کمک اهرم میزبانی سعی در برنده شدن بازی داشت و با رفتارهای غیر متنی مانند درگیری روی سکوها و جلوگیری از ورود مهمانان ویژه باشگاه چوکا سعی در تغییر شرایط به نفع خود داشت که البته در نهایت شکست خورد. .


خبر خاکستری

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید