سلسله حرکت های نهضت های اصیل اسلامی در جهان حکایت از بقای مکتب امام حسین (ع) دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رحمت الله نوروزی در گفتگو با خبرنگار مرصاد نیوز اظهار داشت: حرکتی که حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در روز عاشورا انجام دادند، حرکتی آگاهانه و مدبرانه بود که می خواستند با صلابت و درستی به بشریت بیاموزند.

وی افزود: کلام پیامبر اکرم (ص) با عنوان «ان الحسین مصباح الهادی و سفینه النجاه» به خوبی نشان می دهد که امام حسین (ع) مردم را از گمراهی و گمراهی به سوی نور هدایت می کرد.

نوروزی تصریح کرد: درس حسین (علیه السلام) در طول تاریخ بشر برای همه مردم درسی بوده است که بر اساس آن باید عدالت خواهی و عدالت خواهی کرد و عمر خود را در راه دفاع از حق بگذراند، اما صداقت و استواری، شجاعت است. و عاقل باش


شهادت 250 هزار شهید مدافع حرم به تاسی از مکتب حضرت امام حسین (ع) است.

عضوکمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی شورای اسلامی با اشاره به آیه «والتسبین الذین مقتول فی الله، مرده اما زنده شده توسط خدا یارتسون» گفت: شهادت.

250 هزار شهید مدافع حرم به تاسی از مکتب حضرت امام حسین (ع) بودند.

نوروزی خاطرنشان کرد: امروز اگر ایران اسلامی مادر جهان در برابر استکبار جهانی است؛ آمریکا، اسرائیل غاصب است و غرب برخاسته از خون اباعبدالله الحسین(ع) و یارانش و الگوبرداری از مکتب حضرت سیدالشهداء(ع) در مقابله با ظلم ایستاده است.

وی افزود: امروز نهضت نهضت های اصیل اسلامی نه تنها در خاورمیانه، بلکه در آمریکای لاتین و اروپا حکایت از بقا و رشد مکتب امام حسین (ع) دارد و البته این مکتب هرگز خاموش می شود.

نوروزی با اشاره به پایبندی جهانیان به شعار لبیک یا حسین، تصریح کرد: امروز شاهد برگزاری جشن تاسوعا و عاشورای حسینی در کشورهای هند، پاکستان، افغانستان، اروپا، آمریکا و سراسر جهان هستیم.

وی گفت: با وجود گذشت بیش از 1400 سال، می بینیم که نهضت امام حسین (ع) غوغا می کند و امروز شهدای حاجی و سرلشکر شهدای اسکندریه مانند جدشان اباعبدالله مثله می شوند. روستای الحسین (ع).

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید