سنگ بنای سازمان کارگزینی برای تصویب طرح ساماندهی کارکنان دولت

سنگ بنای سازمان کارگزینی برای تصویب طرح ساماندهی کارکنان دولت

هدف از ساماندهی به کارگیری کارکنان دولت، قطع حمایت از بنگاه های واسطه و حذف آنها است. با روشن شدن ابهامات طرح سازمان خدمات کشوری، تکلیف ساماندهی نیروهای شرکتی و پیمانی و تغییر وضعیت و موضوعات طرح سازمان خدمات کشوری مشخص می شود.

نماینده مردم ایلام در شورای اسلامی خواستار تعیین تکلیف ساماندهی کارکنان دولت توسط رئیس شورا شد.

بهزاد علیزاده نماینده مردم ایلام در شورای اسلامی در تذکر شفاهی در جلسه علنی شورای اسلامی ضمن قدردانی از عنایت مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با مجلس، گفت: امیدوارم که بتوانیم در این زمینه تلاش کنیم. همگی می توانند در فرصت باقیمانده و رویکرد مثبت برای حل مشکلات مردم و کشور گام های موثری بردارند. در آستانه سال سوم دولت هستیم، متاسفانه به دلیل مشکلات اقتصادی مشکلات معیشتی مردم هر روز بیشتر می شود.

نماینده مردم ایلام در شورای اسلامی نیز گفت: انتظار مردم از دولت این است که برای ساماندهی مشکلات اقتصادی کشور به فوریت راهکارهایی ارائه دهد.

نماینده مردم ایلام در شورای اسلامی تصریح کرد: آقای رئیس جمهور از سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی تقاضای فوری در خصوص تامین منابع و اقدامات بانک های متولی برای تعیین تکلیف تمدید را دارند. زمان برای تأسیسات کشاورزی و دامپروری از سوی دیگر تعیین قیمت 15 هزار تومانی برای خرید گندم نه منصفانه است و نه منطقی. انتظار می رود دولت نسبت به افزایش قیمت خرید تضمینی گندم اقدام کند.

وی در ادامه تاکید کرد: در خصوص پرداخت بهای گندم متاسفانه مطالبات کشاورزان به موقع پرداخت نمی شود و آنچه پرداخت می شود بر اساس قیمت سال گذشته است که انتظار می رود به سرعت توسط دولت تعیین شود. همسان سازی دائمی حقوق بازنشستگان یکی از خواسته های اصلی این قشر است و لازم است دولت لایحه ای در این زمینه را به سرعت به مجلس ارسال کند. گسترش دامنه قانون طبقه بندی معلمان بازنشسته و بند 112 مناطق نظامی به بازنشستگان آن مناطق از دیگر مواردی است که باید به آن پرداخته شود.

نماینده مردم ایلیام در شورای اسلامی تاکید کرد: از سازمان برنامه – بودجه، سازمان اداری و کار می خواهم مشکل فوق العاده ویژه فرهنگیان، کارکنان وزارت کشور و جهاد کشاورزی را حل کنند. انتظار می رود هیات اجرایی رئیس مجلس نسبت به ساماندهی کارکنان دولت اقدام فوری و عاجل انجام دهد.

سنگ بنای سازمان استخدامی برای تصویب طرح ساماندهی به کارگیری کارکنان دولت و عزل پیمانکاران
عرب اسدی معاون سازمان امور استخدامی کشور در مصاحبه ای کوتاه به نیروهای پیمانی و شرکتی برای شرکت در آزمون های استخدامی سازمان امور استخدامی توصیه کرد.

رامین اناری نماینده کارگران شرکتی و پیمانی در این خصوص گفت: بارها به مدیران سازمان استخدامی تذکر داده ایم اما مخالفت این سازمان با حذف واسطه ها و تصویب طرح سازمان کارمندی که مجلس است. در حال پیگیری است که هر روز بیشتر و بیشتر می شود – بدیهی است که هر روز.

این فعال کارگری افزود: پس از پیش بینی های متعدد از عملیات 45 روزه فرسایش تا عدم شرکت در جلسات کمیسیون اجتماعی و بی احترامی به مجلس، در چند روز اخیر میشم لطیفی بخشنامه ای را ابلاغ کرده که حقوق و مزایای سازمان یا سازمان را تغییر می دهد. یا موسسه یا خوسلتی یا … قدرت شرکت را بپردازد و حق حاکمیت به شرکت واسطه داده شود! نشانه های اصرار بر استقامت دست این واسطه ها تایید شد، اخیرا توصیه معاونت آنها برای شرکت در آزمون های استخدامی بیرون آمده است!

نماینده کارگران شرکتی و پیمانی تاکید می کند: طبق اسناد انتظار داریم هفته آینده حرکت مجلس و به ویژه اعضای کمیسیون اجتماعی صورت گیرد تا ابهامات تکمیل و در صحن مجلس مطرح و ارسال شود. شورای نگهبان از مجلس و سایر نهادهای ذی صلاح می خواهیم جلوی طراحی سازمان استخدامی را بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید