سهم استان زنجان از تبصره 18 800 میلیارد تن است


ساعت: 13:14
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۰
کد خبر: 1807348

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان:

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان با اشاره به سهم استان زنجان در تبصره 18 گفت: سهم استان زنجان از این منابع 800 میلیارد تن است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; رامین میرزایی امروز در جلسه رشد اقتصادی استان با بیان اینکه برای رشد اقتصادی استان تلاش می کنیم سرمایه گذاری و بهره وری را افزایش دهیم، گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی و دستگاه های اجرایی زنجان در حال فعالیت هستند و خلاصه این برنامه ها به استاندار ارسال می شود. زنجان.

وی با بیان اینکه پس از تصویب این طرح در استانداری زنجان، این طرح در جلسه اقتصاد مقاومتی مطرح و تا پایان سال نهایی می شود، افزود: سایر استان ها متوجه شده اند که ما روی سرمایه گذاری و رشد بهره وری کار می کنیم. می خواهم این طرح را ببینم.”

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان از معدود استان هایی است که در این حوزه فعالیت می کنم، ادامه داد: منابع تبصره 18 از محل هدفمندی یارانه ها تامین می شود و سهم استان زنجان 800 میلیارد تن است.

وی با بیان اینکه تبصره 18 در زمینه اشتغال زایی، تولید و کارآفرینی است، خاطرنشان کرد: دستگاه های اخذ این منابع باید با بانک ها مشورت کنند.

سیدمحمود موسوی رئیس اتاق اصناف استان زنجان گفت: اصناف موازی با دولت و بخش خصوصی در زمینه آموزش و اشتغال زایی فعالیت می کنند.

وی با بیان اینکه اصناف هرگز برای احقاق حقوق خود در استانداری و استانداری جلسه ای نداشته اند، گفت: اصناف مورد توجه دولت و دولت هستند.

رئیس اتاق اصناف با بیان اینکه سهم اصناف از تسهیلات اشتغال زایی کم و کمتر مدنظر است، خاطرنشان کرد: علاوه بر ارائه خدمات، بخش عمده ای از تولیدات بر عهده اصناف است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید